W lutym w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku odbyła się premiera nowego modelu Porsche 911. Specjalnie na ten wyjątkowy wieczór deski teatru zamieniły się w centrum niesamowitego show.
Na gości wydarzenia czekało muzyczna uczta połączona z nowatorskimi efektami wizualnymi, wyświetlanymi na 4 mobilnych ekranach. Prezentując kolejną odsłonę kultowego modelu Porsche 911 twórcy wydarzenia w swojej koncepcji zobrazowali z jednej strony sportową i dziką, z drugiej luksusową i komfortową naturę auta. W myśl hasła opisującego nowy model Porsche – Wehikuł wszech czasów, przedstawiono ponadczasowość modelu 911.
Zobacz również
Koncepcja kreatywna została oparta na połączeniu dźwięków Porsche i muzyki, dlatego do współpracy zaproszono legendę polskiej sceny muzycznej – Andrzeja Smolika. Artysta stworzył dedykowany nowemu modelowi Porsche 911 utwór, który oddał charakter samochodu i stał się fundamentem całego show.
– Do dźwięków utworu Smolika powstała 10-minutowa animacja, prezentująca nie tylko najnowszą generację 911, ale także historię poprzednich modeli 911. Całość – razem z grą świateł oraz niespotykanych dotychczas na polskich laserów FatBeam – dała niesamowity efekt godny premiery Porsche 911 – mówi Angelika Kobierska, event manager Walk Events. Dzięki wykorzystaniu technologii Notch, umożliwiającej artyście sterowanie animacją uzyskano spektakularne efekty wizualne. Wykorzystanie mobilnych ekranów i teatralnych zapadni wpłynęło na dynamikę show i dopełniło całości show.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja Walk Events odpowiadała za kompleksową obsługę wydarzenia: od stworzenia koncepcji kreatywnej, poprzez etap produkcji, aż do realizacji.