Premierowy dźwięk nowego modelu Porsche 911

Kultowy samochód, ponadczasowy design i unikalna muzyka stworzona przez Smolika. Tak wyglądała premiera najnowszej, ósmej generacji Porsche 911 – jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w branży motoryzacyjnej w pierwszej połowie 2019 roku.
O autorze
1 min czytania 2019-03-06

W lutym w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku odbyła się premiera nowego modelu Porsche 911. Specjalnie na ten wyjątkowy wieczór deski teatru zamieniły się w centrum niesamowitego show.

Na gości wydarzenia czekało muzyczna uczta połączona z nowatorskimi efektami wizualnymi, wyświetlanymi na 4 mobilnych ekranach. Prezentując kolejną odsłonę kultowego modelu Porsche 911 twórcy wydarzenia w swojej koncepcji zobrazowali z jednej strony sportową i dziką, z drugiej luksusową i komfortową naturę auta. W myśl hasła opisującego nowy model Porsche – Wehikuł wszech czasów, przedstawiono ponadczasowość modelu 911.

Koncepcja kreatywna została oparta na połączeniu dźwięków Porsche i muzyki, dlatego do współpracy zaproszono legendę polskiej sceny muzycznej – Andrzeja Smolika. Artysta stworzył dedykowany nowemu modelowi Porsche 911 utwór, który oddał charakter samochodu i stał się fundamentem całego show.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Do dźwięków utworu Smolika powstała 10-minutowa animacja, prezentująca nie tylko najnowszą generację 911, ale także historię poprzednich modeli 911. Całość – razem z grą świateł oraz niespotykanych dotychczas na polskich laserów FatBeam – dała niesamowity efekt godny premiery Porsche 911 – mówi Angelika Kobierska, event manager Walk Events. Dzięki wykorzystaniu technologii Notch, umożliwiającej artyście sterowanie animacją uzyskano spektakularne efekty wizualne. Wykorzystanie mobilnych ekranów i teatralnych zapadni wpłynęło na dynamikę show i dopełniło całości show.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja Walk Events odpowiadała za kompleksową obsługę wydarzenia: od stworzenia koncepcji kreatywnej, poprzez etap produkcji, aż do realizacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się