Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

PremiumBrand 2013 – laureaci

17 czerwca br. podczas gali w Warszawskim Hotelu Polonia Palace po raz ósmy wyłoniono marki i firmy wysokiej reputacji – PremiumBrand 2013. Po raz drugi również nagrodzono marki w pilotażowym badaniu na grupie specjalistów rynku budowlanego.
O autorze
1 min czytania 2013-06-18

PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który kompleksowo bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku.

Tytuły Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 zdobyły następujące marki:

  • Cisowianka
  • ENERGA
  • RTV EURO AGD
  • Raiffeisen Polbank
  •  MOKATE
  • ORANGE
  • ŻABKA
  • BANK BPH S.A.
  • CERSANIT
  • OPOCZNO
  • LOTTO
  • LINK 4
  •  Credit Agricole Bank Polska SA

Tytuły Firmy Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 zdobyła firma:

  • Raiffeisen Polbank

Tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2012 w sektorze budowalnym otrzymała marka:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • TIKKURILA

Reputacja marek w badaniu PremiumBrand oceniana jest na podstawie na 4 wymiarów: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy, społecznego zaangażowania oraz w przypadku firm dodatkowo na wymiarze – firma jako partner biznesowy. W badaniu pilotażowym w sektorze budowalnym pod uwagę były brane 4 wymiary: trwałość, gotowość do polecenia, wartość cenowa, funkcjonalność.

Badania prowadzone są metodą CAWI na próbie 500 konsumentów oraz 100 firm, a w przypadku badania pilotażowego w sektorze budowalnym, na grupie 100 specjalistów tego rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się