Prestiżowa Srebrna Perła dla ZPR Media SA

Wydawnictwo ZPR Media SA zdobyło nagrodę Srebrnej Perły w międzynarodowym konkursie content marketingu Pearl Awards 2015. W kategorii Corporate Social Responsibility nagrodzono „Magazyn 60+”, przygotowywany dla ePRUF SA (Pelion Helathcare Group).
O autorze
1 min czytania 2015-11-18

Ogłoszenie wyników odbyło się 10 listopada w Nowym Jorku. 

„Magazyn 60+” jest publikacją przeznaczoną dla osób w starszym wieku, które są zainteresowane zdrowym stylem życia i chcą jak najdłużej zachować sprawność fizyczną, intelektualną oraz dobrą formę psychiczną. Tytuł uwzględnia specyficzne zainteresowania i potrzeby pokolenia 60-, 70- i 80-latków. Dominuje w nim pozytywny przekaz, podkreślający jak bogata, twórcza i przyjemna może być jesień życia. Bezpłatne egzemplarze „Magazynu 60+” dostępne są w sieci aptek „Dbam o zdrowie”. Czasopismo wręczane jest przez farmaceutę osobom zainteresowanym z grupy docelowej. 

Pearl Awards to najważniejszy międzynarodowy konkurs dla twórców content marketingu. Organizatorem jest The Content Council. Do tegorocznej edycji Pearl Awards zgłoszono blisko 500 projektów z całego świata. ZPR Media SA to jedyne polskie wydawnictwo prasowe, które zakwalifikowało się do ścisłego finału tegorocznego konkursu. 

Dział Custom Publishing, funkcjonujący w ramach ZPR Media SA, tworzy na zlecenie klientów biznesowych magazyny wewnętrzne i zewnętrzne, wydawnictwa promocyjne, edukacyjne, poradniki. Zrealizował projekty dla takich firm, jak m.in.: ePRUF, Bayer HealthCare Group, Henkel Polska, Merck Group, Small Planet Airlines, Enter Air czy Mercedes Benz. Redaktor naczelną działu Custom Publishing jest Ilona Szajkowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing