Ogłoszenie wyników odbyło się 10 listopada w Nowym Jorku.
„Magazyn 60+” jest publikacją przeznaczoną dla osób w starszym wieku, które są zainteresowane zdrowym stylem życia i chcą jak najdłużej zachować sprawność fizyczną, intelektualną oraz dobrą formę psychiczną. Tytuł uwzględnia specyficzne zainteresowania i potrzeby pokolenia 60-, 70- i 80-latków. Dominuje w nim pozytywny przekaz, podkreślający jak bogata, twórcza i przyjemna może być jesień życia. Bezpłatne egzemplarze „Magazynu 60+” dostępne są w sieci aptek „Dbam o zdrowie”. Czasopismo wręczane jest przez farmaceutę osobom zainteresowanym z grupy docelowej.
Zobacz również
Pearl Awards to najważniejszy międzynarodowy konkurs dla twórców content marketingu. Organizatorem jest The Content Council. Do tegorocznej edycji Pearl Awards zgłoszono blisko 500 projektów z całego świata. ZPR Media SA to jedyne polskie wydawnictwo prasowe, które zakwalifikowało się do ścisłego finału tegorocznego konkursu.
Dział Custom Publishing, funkcjonujący w ramach ZPR Media SA, tworzy na zlecenie klientów biznesowych magazyny wewnętrzne i zewnętrzne, wydawnictwa promocyjne, edukacyjne, poradniki. Zrealizował projekty dla takich firm, jak m.in.: ePRUF, Bayer HealthCare Group, Henkel Polska, Merck Group, Small Planet Airlines, Enter Air czy Mercedes Benz. Redaktor naczelną działu Custom Publishing jest Ilona Szajkowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing