Problemy pierwszego świata – seria virali Super-Fi z super oglądalnością drugiego odcinka

Poznajcie warszawskiego "dresa" i jego poranek.
O autorze
0 min czytania 2015-09-01

Drugi odcinek własnej serii virali Agencji Super-Fi podbija YouTube. W ciągu 48 godzin poranek warszawskiego „dresika” zobaczyło ponad 135 tysięcy osób. Tym razem Agencja nieco ostrzej podeszła do tematu ale nadal w przekonaniu, że to co zapewni popularność to jakość oraz humor.

Materiały nie są serią komercyjną realizowaną dla klienta agencji a własną produkcją inspirowaną serwisem BuzzFeed. W kolejnych odcinkach następne poranki znanych nam grup społecznych lub zawodowych.

Agencja Super-Fi Polska specjalizuje się w działaniach wokoło content marketingu ze szczególnym naciskiem na produkcję video contentu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj