Pierwsze z wyróżnień to Gold Award dla „Płodnej Polki” w dwóch kategoriach: Overall oraz Best Debut. Kampania zdobyła 98 na 100 możliwych punktów. Procontent Communication odpowiada za kompleksową realizację projektu. W ciągu pół roku, zespół składający się z Aleksandry Adrian i Moniki Zgierun, wypracował ponad 900 publikacji na temat kampanii o łącznym zasięgu 8,5 mln oraz AVE 1,7 mln.
Drugie wyróżnienie za film edukacyjny dla kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię”, prowadzonej przez Procontent Communication, to złoto w kategoriach Overall oraz Best Agency z wynikiem 98/100 punktów. Za realizację zwycięskiego projektu odpowiedzialna była Katarzyna Wlaś z Procontent Communication. Materiały wideo przygotował Newsrm.tv.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Procontent Communication jest jedyną polską agencją, która znalazła się w rankingu TOP100.
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego