Procontent Communication podwójnym laureatem Spotlight Awards

Agencja otrzymała dwa złote wyróżnienia za działania komunikacyjne związane z kampanią społeczną „Płodna Polka” oraz realizację filmu w ramach kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię” we współpracy z Newsrm.tv.
O autorze
0 min czytania 2014-10-27

Pierwsze z wyróżnień to Gold Award dla „Płodnej Polki” w dwóch kategoriach: Overall oraz Best Debut. Kampania zdobyła 98 na 100 możliwych punktów. Procontent Communication odpowiada za kompleksową realizację projektu. W ciągu pół roku, zespół składający się z Aleksandry Adrian i Moniki Zgierun, wypracował ponad 900 publikacji na temat kampanii o łącznym zasięgu 8,5 mln oraz AVE 1,7 mln.

Drugie wyróżnienie za film edukacyjny dla kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię”, prowadzonej przez Procontent Communication, to złoto w kategoriach Overall oraz Best Agency z wynikiem 98/100 punktów. Za realizację zwycięskiego projektu odpowiedzialna była Katarzyna Wlaś z Procontent Communication. Materiały wideo przygotował Newsrm.tv.

Procontent Communication jest jedyną polską agencją, która znalazła się w rankingu TOP100.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj