Procter&Gamble wspiera SOS Wioski Dziecięce

„Czyste pomaganie” – tak nazywa się akcja zorganizowana przez Procter&Gamble, której celem jest zebranie środków na sfinansowanie 15 000 posiłków dla podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-05-09

Mechanizm akcji jest bardzo prosty i może się w nią zaangażować każdy. Wystarczy, robiąc zakupy w sklepach sieci Kaufland Polska, wybrać dowolny produkt marek Fairy, Ambi Pure, Ariel, Lenor czy Vizir. Celem jest zebranie środków na 15 000 posiłków dla podopiecznych Programów Umacniania Rodziny, prowadzonych przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Programy Umacniania Rodziny to działania profilaktyczne, skierowane do rodzin zagrożonych rozpadem. Ich celem jest praca z dziećmi oraz rodzicami, zdiagnozowanie problemów i znalezienie sposobów ich rozwiązania. Proces wychodzenia z kryzysu jest długotrwały i wymaga ogromu pracy ze strony zarówno pracowników Programu, jak i rodzin, ale efekty warte są każdego poświęcenia. Wszystko po to, by uchronić dzieci przed dramatem, jakim jest rozdzielenie z rodziną pochodzenia.

W ramach Programów Umacniania Rodziny działają świetlice środowiskowe. To miejsca, do których podopieczni Programu mogą przyjść, by odrobić lekcje, pobawić się, wziąć udział w zajęciach dodatkowych. Jest jednak jeszcze jeden, istotny element pobytu dzieci na świetlicy – otrzymują ciepły, pełnowartościowy posiłek. Dla wielu z nich, to jedyny taki posiłek w ciągu całego dnia.

Pod Opieką Programów Umacniania Rodziny mamy prawie 1000 dzieci. Wiemy, jak ważna dla prawidłowego rozwoju dziecka jest pełnowartościowa dieta. Staramy się zapewnić dzieciom odwiedzającym świetlice choć jeden taki posiłek. Jednak, przy tak dużej licznie podopiecznych, jest to dla nas ogromny koszt. Wsparcie, którego udziela nam w tym zakresie firma Procter&Gamble jest dla nas nie do przecenienia. – mówi Barbara Rajkowska, dyrektor krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja trwa do końca maja. Wybór produktów, które biorą w niej udział, był nieprzypadkowy.

Zdrowy rozwój dzieci z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji, to także jeden z najważniejszych celów odpowiedzialności społecznej Procter & Gamble. Prowadzimy wiele programów, które służą poprawie warunków życiowych rodzin w całym kraju. Jesteśmy dumni z partnerstwa z SOS Wioski Dziecięce i wierzymy, że program „Czyste pomaganie” i ufundowanie, wraz z naszymi konsumentami, 15 000 posiłków dla potrzebujących dzieci, w znaczący sposób przyczyni się do poprawy ich sytuacji – mówi Justyna Rymkiewicz z firmy Procter & Gamble.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się