Migomedia ma za zadanie doradzić rozwiązania jak zaprezentować w sposób przejrzysty i atrakcyjny ofertę produktów NATA, opracować koncepcję i przekaz marketingowy, by wyróżnić markę i wpłynąć na pozytywne postrzeganie firmy w Internecie.
Co najważniejsze strona ma również edukować klientów i partnerów biznesowych odnośnie wody mineralnej NATA, jej wyróżników na tle wielu innych produktów. Na polskim rynku wciąż brakuje merytorycznego podejścia w kwestii wyboru wód mineralnych. Konsumenci najczęściej wybierają po prostu te które są najtańsze, a warto wiedzieć, że różnica w cenie nie wynika jedynie z tego kto produkuje daną wodę. Właśnie dlatego nowa strona NATA ma pomóc w zrozumieniu różnic i wyróżników, a dzięki temu ma też ułatwić wybór konsumentom.
Zobacz również
Można zaobserwować trend, że wielu producentów wód mineralnych zaczyna doceniać Internet i myśli o zmianie mało atrakcyjnej strony produktowej na nową wyróżniającą na tle konkurencji. Wynika to z faktu, iż dotychczas wielu producentów wód zaniedbywało swoje strony internetowe i działania marketingowe. Co więcej producenci rzadko komunikują jasno i w sposób konsekwentny zalety i wyróżniki wody, przez co konsument nie umie dostrzec różnic pomiędzy różnymi markami (poza różnicami w cenie). Większość stron producentów wód jest do siebie podobnych i nie wyróżnia firmy na tle konkurencji i nie pokazuje ich zalet.
W 2009 roku firma NATA przeszła rebranding swojego logo, a obecnie większość swoich wyrobów eksportuje do Europy Zachodniej. Agencja Migomedia doradza jej jak zaprezentować ofertę produktową w sposób atrakcyjny i wyróżniający się na tle konkurencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]