Lista top czterech agencji, które przez cały rok, w publikowanych comiesięcznie rankingach oglądalności reklam, zdobywały najlepsze wyniki została ogłoszona na początku stycznia. Leo Burnett zajęła pierwsze miejsce i stanęła na czele listy z imponującą ilością organicznych odsłon swoich produkcji.
„Bycie gwiazdą kreacji i mediów to tylko podstawa, ale agencje takie jak tegoroczny zwycięzca Leo Burnett mają wyjątkową zdolność do wielokrotnego tworzenia imponujących, niezapomnianych treści, które się wyróżniają” – wynik Leo Burnett komentuje Google w magazynie Adweek
Zobacz również
W zestawieniu reklam zrealizowanych przez zwycięską agencję został wyróżniony spot „Mr. Clean – Cleaner of Your Dreams”, który w 2017 dwukrotnie wychodził na prowadzenie w comiesięcznych rankingach oglądalności spotów na YT.
Model, który w Stanach Zjednoczonych zyskuje coraz większe uznanie polega na testowaniu odbioru reklamy przez konsumenta „na żywo”. W dzisiejszych czasach You Tube sprawdza się dużo lepiej jako grupa focusowa niż badania ilościowe, stosowane wcześniej. Przykładem takiego podejścia są produkcje realizowane przez Leo Burnett w USA dla marki Samsung.
– Wygrana Leo Burnett pokazuje, że model partnerski zbudowany na zaufaniu do agencji daje o wiele lepsze wyniki kreatywne. Content, który nie jest zabijany w salkach fokusowych broni się sam. Chcemy tworzyć reklamy, które ludzie chcą oglądać. You Tube szybko to weryfikuje, więc paradoksalnie model amerykański jest również bardziej efektywny – mówi Jacek Szulecki, Executive Creative Director Leo Burnett Warsaw.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing