Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Prof. Łętowska, prof. Strzembosz, dr Machińska i „Łona” zachęcają do wspierania aktywności obywatelskiej

Prof. Łętowska, prof. Strzembosz, dr Machińska i „Łona” zachęcają do wspierania aktywności obywatelskiej
Nowa odsłona kampanii to kontynuacja działań, jakie Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca rozpoczął pod hasłem „Zależy mi” w ubiegłym roku w okresie trwania kampanii 1.5 proc. i kontynuował latem 2023 roku.
O autorze
2 min czytania 2024-02-16

Celem kampanii „Zależy mi” jest zachęcanie do wspierania poprzez Fundusz Obywatelski działań organizacji społecznych oraz aktywistek i aktywistów, którzy biorą sprawy w swoje ręce i próbują  zmieniać Polskę na lepsze.

Przez 6 lat działalności Fundusz Obywatelski dofinansował ponad 250 inicjatyw obywatelskich dla demokracji ze środków pozyskanych z odpisu 1,5 proc. podatku oraz darowizn.

Kto wystąpił w kampanii?

W aktualnie trwającą odsłonę kampanii ponownie zaangażowały się osoby sprawujące niegdyś funkcje w najważniejszych urzędach konstytucyjnych w kraju – a dziś zasiadające w Kapitule Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca, jak prof. Ewa Łętowska, prof. Adam Strzembosz czy dr Hanna Machińska. W spotach pojawia się także Adam Zieliński „Łona”, raper i prawnik – a ostatnio także laureat pierwszego w historii Paszportu Czytelników Tygodnika „Polityka”. 

Polska jest zbyt ważna, aby zostawiać ją tylko politykom. Wspieraj aktywistki i aktywistów, którzy troszczą się o wspólne sprawy i patrzą władzy na ręce, bo to od nas zależy, w jakiej Polsce będziemy żyć – słyszymy w filmach kampanii. Zobaczyć w nich można również aktywistów, osoby reprezentujące organizacje społeczne wspierane przez Fundusz Obywatelski, m.in.: Zofię Lutkiewicz, prezeskę Fundacji Odpowiedzialna Polityka, Marinę Hulię (Dzieci z Dworca Brześć) i Natalię Wrocławską (Stowarzyszenie BoMiasto).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zależało nam, by w ramach kampanii oddać głos aktywistom i organizacjom społecznym, wspieranym przez Fundusz – bo to przecież ich praca przekonuje codziennie naszych darczyńców do tego, że warto wspierać aktywność obywatelską. Przyglądamy się wyzwaniom, z jakimi obecnie mierzą się organizacje społeczne i aktywiści. Po święcie demokracji, które zawdzięczamy najwyższej w historii frekwencji wyborczej 15 października, praca Funduszu Obywatelskiego i wspieranych za jego pośrednictwem organizacji oraz aktywistów się nie kończy. Będziemy nadal patrzeć władzy na ręce i starać się, by rządzący brali pod uwagę głos obywateli i obywatelek” – mówi Monika Zagórska, koordynatorka ds. komunikacji zewnętrznej w Funduszu Obywatelskim im. Henryka Wujca.

Fundusz Obywatelski im. H. Wujca

Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca jest organizacją finansującą niezależne inicjatywy społeczne ze środków pozyskanych od obywateli i obywatelek. To najzdrowsza, obywatelska dieta, dzięki której działania organizacji pozarządowych i aktywistów mogą pozostać w pełni niezależne. W ramach kampanii wykorzystanie zostanie wachlarz formatów reklamowych. Zaplanowano także działania w Google Ads skupiające się głównie na searchu. Za komunikację nowej odsłony kampanii we współpracy z Fundacją dla Polski, prowadzącą Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca, odpowiada agencja Clos Brothers (koncepcja kreatywna & digital). Filmy zrealizował reżyser Filip Luft (Airy Movies).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: materiały prasowe Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się