Sektor, w którym Profi Credit prowadzi swoją działalność jest bardzo konkurencyjny. Na przestrzeni ostatnich lat powiększył się on o wielu nowych uczestników, dysponujących szybkimi i efektywnymi kanałami dystrybucji (w tym także dystrybucji internetowej) oraz niejednokrotnie bardzo dużymi budżetami marketingowymi, pozwalającymi na stosowanie w ramach długofalowej komunikacji mediów szeroko zasięgowych. Profi Credit Polska jest drugą największą Spółką niebankową, opierającą swoje portfolio produktowe na pożyczkach gotówkowych, dlatego serwis internetowy marki musi w pełni odwzorowywać jej pozycję, przy uwzględnieniu współczesnych trendów oraz wyznaczonych celów biznesowych.
Jedną z najważniejszych zmian jakie zostały wprowadzone było zastosowanie technologii RWD, która automatycznie dostosowuje wygląd strony do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. To niezwykle istotna kwestia ponieważ dostrzegalny był spory wzrost użytkowników odwiedzających witrynę przy użyciu urządzeń mobilnych. To także odpowiedź na politykę Google związaną z wyświetlaniem wyników wyszukiwania stron nieprzystosowanych do takich urządzeń.
Zobacz również
Łatwo zauważyć, że firma postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów – nawigacja stała się dużo prostsza, samo zaś menu dostosowane do konkretnych sektorów jej użytkowników (klient indywidualny lub biznesowy, media, inwestorzy, partnerzy).
Nowa strona internetowa została zorientowana na konsumenta, który może teraz w szybki sposób zapoznać się z naszą ofertą oraz zostawić swoje podstawowe dane kontaktowe. Tylko kilka minut dzieli go od telefonu naszego operatora telefonicznego, który w ramach jednej rozmowy zweryfikuje zdolność kredytową i wyjaśni wszystkie wątpliwości – mówi Jarosław Czulak, Dyrektor Działu Marketingu Profi Credit Polska S.A.
W witrynie nie zabrakło również miejsca na merytoryczną wiedzę. W formie tekstów eksperckich zawarto wiedzę potrzebną do odnalezienia się w świecie pożyczek, pojawiły się również komentarze do sytuacji na rynku finansowym i gospodarczym. Spółka podkreśla również swoją działalność charytatywną, w tym wsparcie Unicef i SOS Wioski Dziecięce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowa strona Profi Credit przed wszystkim jest obecnie dużo bardziej funkcjonalna. Od razu na wejściu dostajemy informację na temat jej główniej działalności oraz ofertę, z której możemy skorzystać. Informacje nie zorientowane na klienta, ale istotne z punktu widzenia dziennikarzy czy inwestorów, znajdują się w mniej wyeksponowanych miejscach. Profesjonalny wygląd, zastosowane rozwiązania i merytoryczne treści niewątpliwie przełożą się na zwiększoną efektywność narzędzia jakim jest nasza oficjalna strona internetowa – komentuje Jarosław Chęciński, Dyrektor Wykonawczy Profi Credit Polska S.A.
Słuchaj podcastu NowyMarketing