Jeszcze w pierwszej połowie br. firma DATA SOLUTIONS zaprezentuje wnioski z projektu badawczego realizowanego przez TNS Polska przedstawiającego obraz polskich sklepów tradycyjnego handlu FMCG oraz rolę programów lojalnościowych B2B w ich biznesie.
Ilość programów, w których bierze udział sklep zależy od jego wielkości, a wśród najbardziej aktywnych kategorii produktowych w tym obszarze wymieniane są: piwo, wyroby tytoniowe oraz napoje i soki.
Zobacz również
– Badanie LOYALTY insight pozwoliło nam także stworzyć portret polskiego sprzedawcy oraz właściciela sklepu. Na podstawie wyników zaprezentujemy czego sklepy oczekują od producentów, jak powinien wyglądać idealny program lojalnościowy na rynku B2B oraz zastanowimy się jak programy lojalnościowe B2B wpływają na kondycję polskiego handlu tradycyjnego w branży FMCG – zapewnia Marek Kosakowski Managing Director w DATA SOLUTIONS.
Badanie LOYALTY insight realizowane było od listopada 2012 roku do marca br. Składało się z badań jakościowych (FGI oraz IDI) oraz ogólnopolskiego badania ilościowego (CAPI), które odbyło się na próbie 925 osób. Uczestnikami badania byli właściciele, osoby zarządzające oraz sprzedawcy małych, dużych i średnich sklepów niezrzeszonego handlu tradycyjnego FMCG. Badanie realizowała firma TNS Polska. Autorem koncepcji badania jest firma DATA SOLUTIONS.
Pierwsze w Polsce badanie LOYALTY insight odbywać się będzie cyklicznie i prowadzone będzie w obszarach:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
B2B obejmującym detalistów w tym sprzedawców oraz właścicieli sklepów, B2C obejmującym konsumentów, B2B obejmującym rynek hurtowy – przedstawicieli handlowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing