Wraz z nową identyfikacją wizualną, którą przygotowało Progressivo, MISBHV rozpoczyna kolejny etap międzynarodowego rozwoju. Nowe logo i sygnet MBH wyeksponowano m.in. na podartych dżinsach, bluzach, płaszczach i detalach kolekcji.
Współpraca z MISBHV była dla nas dużym wyzwaniem i przyjemnością – komentuje Piotrek Okrasa, art director i współwłaściciel Progressivo. – Z jednej strony musieliśmy uwzględnić to, co decyduje obecnie o rozpoznawalności brandu na arenie międzynarodowej, z drugiej zaś stworzyć nową, świeżą identyfikację, adekwatną do obecnej pozycji firmy na rynku modowym i skali jej działania. Ponieważ elementami rozpoznawczymi MISBHV były zawsze odważne graficzne nadruki, zdecydowaliśmy się na proste znaki, które mogą funkcjonować w każdym kontekście, niezależnie od trendów.
Zobacz również
W ramach rebrandingu zadbano o spójny i jednolity przekaz wizualny obejmujący wszelkie obszary funkcjonowania marki. Odświeżono znak, a także wszystkie materiały drukowane, opakowania oraz komunikację in-store.
Progressivo jest jednym z najbardziej doświadczonych studiów graficznych w Łodzi, działającym nieprzerwanie od 12 lat. W swoim dorobku posiada m.in. projekty dla Łódź Design Festival, Targów Wiedzy Graficznej, Festiwalu Dobrego Smaku, 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland oraz dla marek Gatta, Dermedic, Hoesch czy Bayer.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach