Do akcji przyłączyły się AMS, Stroer, Big Format TV, IMS, Screen Network, Metromedia i Benefit TV.
Cele ONZ podczas kolejnych 15 lat skupiają się wokół walki z ekstremalnym ubóstwem i przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym. Celem kampanii jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców na całym świecie. Agencja Posterscope jest globalnym partnerem akcji. Na całym świecie zaangażowano w akcję ponad 125 partnerstw z właścicielami nośników OOH. W akcje będzie zaangażowanych ponad 140 tys. nośników OHH usytuowanych w 450 miastach na całym świecie. Dzięki charytatywnemu zaangażowaniu właścicieli nośników i oddziałów Posterscope na całym świecie ONZ zrealizuje największą na świecie kampanię informacyjną wykorzystującą nośniki OOH. Informacje na temat projektu będą wyświetlane w 28 krajach. O nowych celach ONZ będą informować m.in. nośniki znajdujące się na Piccadilly Circus w Londynie, Swanston Street w Melbourne, Bukit Bintang w Kuala Lumpur czy na Times Square w Nowym Jorku.
Zobacz również
– Najlepszą szansą na spełnienie celów ONZ jest dotarcie do świadomości jak największej ilości osób. Dzięki zaangażowaniu się w projekt bardzo dużej ilości partnerów mamy szansę na dotarcie do świadomości ludzi na całym świecie. Byłem zaskoczony jak wiele globalnych i lokalnych marek odpowiedziało na nasz apel i przyłączyło się do tej inicjatywy. Dzięki zaangażowaniu Posterscope udało się nam pozyskać przestrzeń mediową w niezwykle uczęszczanych obszarach, co i kolei pozwoli nam dotrzeć z informacją o celach ONZ do milionów ludzi – mówi Richard Curtis, twórca „Project Everyone”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing