Pewien francuski projektant wpadł na pomysł, jak marki mogą, już na początku swojej przygody, być bardziej przyjazne dla środowiska!
Dzięki Ecobrandingowi możemy zaprojektować logo marki w taki sposób, aby w przyszłości ograniczyć ilość zużywanego atramentu i obniżyć koszty produkcji oraz druku. Projektant wskazał, jak ecobranding mógłby zadziałać u największych marek.
Zobacz również
Przykładem wcielonego już w życie projektu, w pełni zgodnego z Ecobrandingiem, jest logo firmy Citeo, która na co dzień sprawia, byśmy żyli w czystym środowisku. Marka zajmuje się sortowaniem i recyklingiem odpadów. Firma Interbrand zaprojektowała logo Citeo w ramach programu Ecobranding.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co roku, organizacje ekologiczne na wiele sposobów prześcigają się w pomysłach na dobrą kampanię. Jednak wszystkie łączy jeden cel – zwrócenie naszej uwagi na problem zanieczyszczenia środowiska.
Jedną z kampanii, które odbiły się szerokim echem, była amerykańska Stopsucking, która zwracała naszą uwagę na problem ilości zużywanego przez nas plastiku.
PS2
Zanieczyszczenie środowiska plastikiem to jedno z największych globalnych zagrożeń w XXI wieku. Surfers Against Sewage proponuje zająć stanowisko przeciwko kulturze karmiącej wzrost Wastelandu – nowego kontynentu, który zagraża światu.