Promomanager to platforma do samodzielnego tworzenia i zarządzania akcjami promocyjnymi – konkursami, sprzedażami premiowanymi czy programami motywacyjnymi, skierowanymi zarówno do konsumentów, jaki i pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych. Dzięki prostemu interfejsowi Promomanager pozwala z kolei na samodzielną realizację akcji promocyjnych, nawet osobom bez dużej wiedzy eksperckiej w tym zakresie
Wersja Lite narzędzia może być wykorzystywana na stronach www do tworzenia formularzy kontaktowych, zbierania zapisów na newsletter czy kampanii nakierowanych na pozyskanie leadów. Bardziej rozbudowana – Mini – umożliwia już przeprowadzanie konkursów, programów motywacyjnych czy MGM (member gets member). Można w niej ustawić dziesiątki opcji np. limit zebranych rejestracji, prowadzić ewidencję wydanych nagród czy skonfigurować klauzule prawne i dodawać do nich załączniki. Wariant Midi posiada dodatkowo funkcje konfiguracji bezpiecznego formularza pozyskiwania danych do przekazania nagród oraz automatycznego wydawania nagród – zarówno kodów elektronicznych, jak i przelewów gotówkowych przy zachowaniu podwójnej kontroli – mechanicznej i ludzkiej. W wersji Maxi użytkownicy mają ponadto do dyspozycji automatyzację raportowania poprzez pełną integrację Promomanagera ze swoim systemem. Z kolei wśród opcji dodatkowych znajdują się m.in. przygotowanie treści regulaminu promocji i zgód marketingowych, zakup domen oraz certyfikatów czy zakodowanie prostej strony dedykowanej działaniu promocyjnemu.
Zobacz również
Tworzenie służących do zbierania danych formularzy w Promomanagerze jest bardzo intuicyjne i proste – wystarczy z podanych opcji wybrać pola, które będą potrzebne do realizacji danej promocji, a po zakończeniu skopiować wygenerowany automatycznie kod HTML i wkleić go do kodu swojej strony. Użytkownicy mogą również stworzyć prosty, dedykowany landing page dla danego projektu. Każdy wariant ma dostęp do dashboardu z podstawowymi raportami i pozwala na pobieranie baz danych. W razie potrzeby użytkownicy mogą również skontaktować się z działem pomocy, obsługiwanym przez konsultantów Agencji Hagen.
Co istotne, dane zbierane za pomocą Promomanagera są przechowywane w jednym z najbezpieczniejszych centrów danych w Polsce, posiadającym certyfikaty ISO 27017 i ISO 27001. Platforma w każdej wersji posiada 3 poziomy uprawnień, co pozwala na szczegółową kontrolę dostępu do danych.
Za stworznie Promomanagera odpowiada marketingowa Agencja Hagen.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing