Provident przedstawia nietypowy plan na świąteczną radość w zimowej odsłonie kampanii

Ruszyła świąteczna odsłona kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan".
O autorze
1 min czytania 2021-12-01

Jest to kolejny spot, w którym plany do zrealizowania podpowiada bohaterom głos wewnętrzny, czyli trójka ekscentrycznych muzyków. Tym razem, przebrani za Mikołajów, inspirują głównego bohatera do przygotowania wyjątkowo niestandardowego świątecznego prezentu, dzięki któremu cała rodzina poczuje prawdziwą magię świąt.   

Główne przesłanie piosenki wyśpiewanej przez naszych Mikołajów: „Tyle serca oddajesz, jeszcze więcej dostajesz” podkreśla, że od materialnej strony świątecznych przygotowań ważniejsze jest obdarowanie się nawzajem dobrymi emocjami.  W świątecznym spocie jeszcze mocniej chcieliśmy zaakcentować strategię marki, w której liczą się nie tyle przedmioty, które możesz kupić dzięki pożyczce, co uczucia, jakie wywołujesz u najbliższych – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.  
Święta to magiczny czas, dlatego zdecydowaliśmy się pokazać w naszej najnowszej reklamie magię realizacji marzeń dziecka przez rodzica. Doskonale wiemy, że sprawianie radości bliskim i rodzinna atmosfera podczas świąt jest ważna dla naszych Klientów, a my ich w tym wspieramy. Najskrytsze plany, nawet te o białych świętach zrealizują z pożyczką Provident – podkreśla Katarzyna Szerling, Członek Zarządu Provident Polska, Dyrektor Marketingu

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (VOD, display). Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj