Od 2014 roku Schulz obsługuje w zakresie kreatywno-strategicznym wszystkie marki należące do TBM – Tygryski, Łapsy, Non Stop, Crunlihgt.
– O przedłużeniu umowy zdecydowały sprawna współpraca na linii klient-agencja, kreatywność w podejściu do tematu każdej z naszych marek, wychodzenie poza utarte schematy i wykorzystywanie swoich pomysłów wielokanałowo – komentuje Radosław Miśkiewicz, dyrektor marketingu TBM.
Zobacz również
Dobre wyniki
W 2016 roku, oprócz stałej obsługi marketingowej, dla marki Tygryski agencja przygotowała kampanię TV, szereg konkursów i eventów sprzedażowych, ogólnopolską loterię dla konsumentów czy aplikację mobilną dla najmłodszych i ich mam. Dla marki Non Stop przygotowana została natomiast między innymi kampania crossmediowa w Eska TV, radio Eska i Eska.pl czy promujący produkt sampling w sieci kin Helios. – Działania reklamowe planowane przez Schulz przekładają się na wyniki. Wzrosła świadomość marek TBM, a także parametry wizerunkowe, zanotowaliśmy również wzrost sprzedaży naszych produktów – dodaje dyrektor marketingu TBM.
Cenne relacje biznesowe
– Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani, że dzięki naszej pracy i dobrym pomysłom TBM zdecydował się na dalszą współpracę. Szukanie i pozyskiwanie nowych klientów jest bardzo istotne, lecz stały, lojalny partner jest dla agencji najważniejszy. Budowanie długotrwałych relacji wymaga dużych nakładów pracy, ale bardzo często procentuje zaufaniem klienta – podsumowuje Monika Popowska, group account manager w Schulz.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing