Przede wszystkim myśleć. Podsumowanie konferencji Internet ASAP 2015

– Jak do tej pory, najciekawsze wydarzenie w branży w tym roku – mówią uczestnicy czwartej konferencji Internet ASAP, która miała miejsce 21 i 22 maja w Krakowie. Wzięło w niej udział ok. 170 osób. Chwalono różnorodność tematów i szerokie spektrum prelegentów.
O autorze
1 min czytania 2015-05-28

Najwięcej emocji wzbudziło wystąpienie Macieja Tesławskiego, który przypomniał, o co chodzi w marketingu, i że wszelkie nowoczesne narzędzia muszą służyć profesjonalistom do budowania chęci zakupu i wartości marki. Odwołując się do własnego bogatego doświadczenia, apelował o odwagę w… myśleniu o marketingu. Zapytany o podstawową kompetencję marketera w dobie mediów cyfrowych odpowiedział: – Myśleć!

Uczestnicy bardzo wysoko ocenili też wystąpienie Macieja Budzicha (mediafun), który opowiadał o sposobach na uzyskanie szumu w nowych mediach. Co ciekawe, wysoko oceniono prezentacje case studies, w których firmy medialne prezentowały przypadki zastosowań własnych rozwiązań. –Poznaję ludzi, z którymi mogę współpracować i technologie, z którymi być może nie zetknęłabym się przy pracy – mówi Katarzyna Jasińska, marketer z firmy Biomed.

Uczestnicy wysoko ocenili zarówno tematykę, prelekcje, jak i organizację wydarzenia. Za największą wartość konferencji uznawano najczęściej różnorodność tematów i prelegentów. Na drugim miejscu –efektywny networking. – Spotykamy ludzi z trzech poziomów: praktyków z działów marketingu, agencji, oraz teoretyków, i możemy usłyszeć jakie są perspektywy na przyszłość – mówi Aleksandra Chalimoniuk z Sokołowa. A Andrzej Zemła z Grupy Inco dodaje – Jak do tej pory, Internet ASAP to najciekawsze wydarzenie w branży w tym roku. Niesamowita ilość wiedzy, do przełożenia na pracę z marką.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj