Mimo wirtualnej formy finału, emocji nie zabrakło. Gospodarze na żywo łączyli się z finalistami.
– To było bardzo ciekawe doświadczenie – przyznać podczas radiowej gali nagrody za prace powstałe w minionej rzeczywistości. Czy można o nich w takim razie powiedzieć, że straciły na aktualności? A czy kreatywność w ogóle może tracić na aktualności? Zupełnie nie. Przeglądając bowiem zwycięskie prace Young Creatives jestem głęboko przekonany, że ta „nowa normalność” będzie mimo wszystko cechować się czymś, co wiemy od bardzo dawna: to kreatywność pcha ludzkość naprzód. Na dowód tego: kilkoro młodych kreatywnych zaprowadziła właśnie do Cannes! Gratuluję wszystkim zwycięzcom i dziękuję za możliwość spojrzenia na nasz nowy świat przez wasze okulary – podsumował Kuba Sagan z zarządu Klubu Twórców Reklamy, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Feeders Agency.
Zobacz również
Przedstawiamy młodych kreatywnych – finalistów konkursu Young Creatives Cannes 2020. Nagrody według 7 kategorii, zdobyli:
- Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski MSL, w kategorii PR;
- Mateusz Garbarczyk i Klaudia Jamróz Value Media/Labcon, w kategorii MEDIA;
- Pablo Dominguez Agregan i Bartosz Bulak DDB Warszawa w kategorii PRINT;
- Sylwia Janiszewska i Joanna Komorowska VMLY&R, w kategorii DESIGN;
- Filip Śliwa i Ada Kamienobrocka VMLY&R, w kategorii FILM;
- Tomasz Świstuń i Albert Stęclik DDB/Dziadek do Orzechów, w kategorii DIGITAL;
- Gabriela Janusz i Karolina Król Kompania Piwowarska, w kategorii CLIENTS.
Prace finalistów będzie można zobaczyć na stronie konkursowej: https://ktr.org.pl/young-creatives/. A na fanpage’u KTR sukcesywnie będą pojawiać się posty przedstawiające zwycięskie duety.
Każda z kategorii miała dedykowane jury oraz partnera. Przewodniczącym kategorii Design był Daniel Marciniak z Ogilvy, a partnerem tej kategorii był Warszawski klub sportowy Dziki Warszawa. Kategorią Digital zaopiekowała się Wojtek Krosnowski z agencji GONG, a parterem był mbank. Obradom w kategorii PR przewodniczyła Katarzyna Kamińska Hill+Knowlton Strategies, a partnerem była organizacja KPH. Prace młodych marketerów w kategorii Clients, oceniało jury pod przewodnictwem Joanny Biernackiej z ISOBAR, partnerem kategorii – Storytel. Przewodniczącym łączonego jury Print/Film był Janek Majle z Change Servisplan, a partnerami odpowiednio byli Firsco oraz Polpharma z marką Metafen. Prace młodych mediowców oceniało jury pod przewodnictwem Kamila Wiszowatego z Value Media, a partnerem kategorii media była Fundacja im. Roberta Shumana.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Audycja z wręczenia nagród jest możliwa do obejrzenia i wysłuchania na fanpage’u Klubu Twórców Reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Young Creatives Cannes to konkurs kierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. Podobnie jak w poprzednich latach młodzi kreatywni mierzyli się z prawdziwymi briefami oraz oceną pracy branżowych ekspertów w siedmiu kategoriach – Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients. Oprócz platformy wymiany doświadczeń́ oraz prezentacji młodych talentów, konkurs stanowi także polskie eliminacje do międzynarodowych finałów (Young Lions Competition) oraz daje możliwość wygrania wyjazdu na największy festiwal kreatywności – Cannes Lions.