W ramach najnowszej edycji akcji #ZmienimyŚwiat zadaliśmy pytanie: Jak będą wyglądały płatności w przyszłości?. Z ponad 200 nadesłanych odpowiedzi wybraliśmy jeden, zwycięski komentarz. Panie Krzysztofie, gratulujemy wygranej Huawei P9!
Zwycięski komentarz poniżej:
Zobacz również
Krzysztof Skanowanie siatkówki, odczyt DNA, odciski palców i wiele innych pomysłów które się przewinęły wcześniej są super. Ale spójrzmy na to w nieco innym świetle. Wyobraźmy sobie że otrzymujemy od banku super nowoczesną kartę mastercard, wchodzimy do galerii i od razu po wejściu otrzymujemy powitanie na telefonie w apce z saldem konta jakim dysponujemy. Wchodzimy do sklepu, system wita nas z imienia i życzy udanych zakupów. Wybieramy sobie towar, przymierzamy ciuchy, ale nie pakujemy ich, zbliżamy tylko do nich nasz smartfon a przedmiot dodawany jest do koszyka. Kończymy zakupy? Wystarczy że na smartfonie klikniemy zakończenie i możemy udać się do wyjścia. W pobliżu wyjścia stoi bramka po przejściu której następuje realizacja płatności, a przy wyjściu czekają na nas przedmioty już spakowane. Możemy je wziąć ze sobą lub wybrać opcję dostawy w ten sam dzień do domu (jeszcze w apce). Kto tam lubi targać torby ze sobą 🙂 Do sklepu będzie można udać się też siędząc w domu, wystarczy założyć google VR by wejść w świat wirtualnej galerii po której normalnie chodzimy i wybieramy przedmioty. Wirtualna bramka to zbliżenie super karty do telefonu z odpaloną aplikacją. Zakupione przedmioty otrzymamy w ten sam dzień do domu. Mało przyszłościowe?? zaręczam że nie :). A wyobraźmy sobie teraz że musimy iść na pobranie skanu naszego oka, odcisków palca, obrazu naczyń krwionośnych, wzoru głosu, sposobu poruszania się oraz DNA tylko po to żeby ułatwić i zabezpieczyć nam płatności w sklepie. Wybieram formę póki co bezdotykową, a za „500 lat” to pewnie będziemy „płacić czasem”. 🙂
Jeszcze raz gratulujemy i zapraszamy wszystkich do udziału w drugiej części naszej akcji #ZmienimyŚwiat, w której do wygrania także jest Huawei P9.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jak wziąć udział w konkursie Antygrupy i Mastercard? Wejdźcie na stronę zmienimyswiat.pl i zamieśćcie w dyskusji swoją odpowiedź na pytanie „Jak będą wyglądały sklepy w inteligentnym mieście przyszłości?”, a my po 6 marca b.r. wybierzemy autora najciekawszego pomysłu!
Słuchaj podcastu NowyMarketing