…aby zareklamować to, czego reklamować nie wolno. Nie zabraknie także produkcji budzących kontrowersje. Jedno jest pewne: Reklamówka #5 to wydarzenie dla widzów o mocnych nerwach.
Plan spotkania
Zobacz również
18.30 Pierwszy blok reklam
19.00 Prelekcja nr 1 w Polsce, czyli co ma prawo do przekazów handlowych? Kuba Zawadzki
19.30 Drugi blok reklam
Opis prelekcji:
Choć mogłoby się wydawać, że w zakresie publikowania i emisji przekazów handlowych w Polsce panuje styl rodem z USA – czyli „wolna amerykanka” – to w rzeczywistości obowiązują dość szczegółowe ograniczenia. Czy sam przekaz handlowy to wyłącznie reklama? Co wolno, czego nie wolno i jak „pójść po bandzie”? Co czeka tych, którzy dołączą do grona smutnych, ukaranych reklamodawców? Po Prelekcji nr 1 wszystko to stanie się jasne – jak słoneczko z reklamy Heyah.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kuba Zawadzki – były copywriter, a obecnie aplikant adwokacki, na co dzień zajmujący się szeroko pojętym prawem gospodarczym w gliwickiej kancelarii. Twierdzi, że praktycznie wie więcej o reklamie, niż przeciętny prawnik i teoretycznie więcej o prawie, niż przeciętny marketingowiec. Postanowił o tym opowiedzieć. Prywatnie fan Arsenalu Londyn. Uczcijmy to minutą ciszy [*].
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizator
Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu To uczelnia z 25 letnią tradycją nauczania mieszcząca się w Sosnowcu. Szkoła stale powiększa swoją ofertę kierunków – początkowo skupiona na zarządzaniu i marketingu, teraz swoje miejsce mogą znaleźć tam również studenci pedagogiki, ochrony środowiska, filologii angielskiej, a nawet politologii. To pierwsza niepubliczna szkoła wyższa w Sosnowcu.
Partner merytoryczny
Kava Studio Agencja kreatywna, która zajmuje się brandingiem, komunikacją i projektowaniem graficznym. Pomaga start-upom, jak i doświadczonym markom zaistnieć. Zajmuje się też całą masą własnych projektów, a najnowszym z nich jest właśnie Reklamówka. Kava to świeżość, energia i oryginalność. Kava pobudza umysł i wyobraźnię. Wreszcie Kava sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości i swobodnej wymianie poglądów.
Patroni medialni:
Idea Hub
NowyMarketing
Polskie Stowarzyszenie Public Relations