>> Zobacz poprzednie podsumowania tygodnia.
Czas na marketingowy przegląd tygodnia. Wybraliśmy 10 najciekawszych artykułów, które pomogą Ci być na bieżąco i złapać porcję wiedzy. Zobacz, co tym razem przyciągnęło naszą uwagę.
Newsy i artykuły tygodnia
- Poznaj nasz przegląd reklam świątecznych 2025 i dowiedz się, jak marki zachęcają do skorzystania z ich ofert. >>> Zobacz.
- Sebastian Jackowski, starszy specjalista ds. komunikacji w PZU Zdrowie, w cyklu #OdKulis odpowiada na pytania związane z kampanią edukacyjną #dlaKOLEGIpytam, dotyczącą męskiego zdrowia, w której udział wzięli pracownicy PZU. >>> Czytaj więcej.
- Polska marka Dafi opublikowała w mediach społecznościowych reklamę wygenerowaną przez AI. Spot został szybko usunięty po fali negatywnych komentarzy. >>> Czytaj więcej.
- Świnia z kampanii ZTM w Warszawie miała przypominać, że w autobusie nie jemy i nie pijemy. Zamiast edukować – wywołała burzę i zniknie z akcji edukacyjnej szybciej, niż się pojawiła. >>> Czytaj więcej.
- Testy Asystenta AI na Allegro trwają w najlepsze, ale platforma e-commerce nie zatrzymuje się i rozpoczyna fazę beta nowego, własnego narzędzia opartego o ChatGPT. >>> Czytaj więcej.
- Po okresie spekulacji Netflix ogłosił przejęcie Warner Bros. Discovery. Umowa opiewa na 82,7 mld USD i daje platformie dostęp do katalogu z takimi markami jak „Harry Potter”, „Gra o tron” czy uniwersum DC Comics. To największa transakcja w historii streamingu. >>> Czytaj więcej.
- Grupa LEGO oraz FIFA World CUP 2026 ogłosiły współpracę w ramach przyszłorocznego mundialu. W przedsprzedaży pojawił się zestaw LEGO Editions z oficjalnym pucharem świata FIFA w skali 1:1. >>> Zobacz.
- Z okazji 35. rocznicy powstania konsoli SNES, projektant Gustavo Bonzanini połączył modę i technologię lat 90., by stworzyć AIR SNES, czyli zmodyfikowaną wersję Nike Air Max 90. >>> Czytaj więcej.
- Twórcy świątecznej reklamy McDonald’s Netherlands na 2025 zapewniają, że choć AI było fundamentem pipeline’u, kampania nie powstała automatycznie. To wciąż ludzkie decyzje i rzemiosło nadały jej charakter i emocję. >>> Zobacz.
- Rok 2025 w polskim internecie upłynął pod znakiem polityki, globalnych zmian i popkulturowych fenomenów. Zestawienie „Rok w wyszukiwarce” zdominowały wybory prezydenckie, sytuacja w Iranie oraz doniesienia z Watykanu dotyczące papieża Franciszka i wyboru jego następcy. >>> Zobacz więcej.



