>> Zobacz poprzednie podsumowania tygodnia.
Czas na marketingowy przegląd tygodnia. Poznaj opinie ekspertów z branży, świeże trendy oraz kampanie, które przyciągnęły naszą uwagę. Wybraliśmy 10 najciekawszych artykułów, które pomogą Ci być na bieżąco i złapać porcję wiedzy.
Newsy i artykuły tygodnia
- Grzechy polskiej reklamy cz. 11: budząca strach kampania KFC, promocje LPP wprowadzające w błąd. To m.in. te marki przesadziły ostatnio z formą lub treścią reklamy lub wprowadziły konsumentów w błąd, za co zostały ukarane przez Komisję Etyki Reklamy. >>> Czytaj więcej.
- Zobacz kolejny odcinek z cyklu „Jak założyłem agencję”. Tym razem głos zabiera Albert Stęclik, Creative Director i założyciel agencji Kierunek Kreatywny. >>> Czytaj więcej.
- W kolejnej odsłonie cyklu #OdKulis pokazujemy, jak powstawała specjalna akcja portalu Pudelek.pl, w ramach której serwis zmienił nazwę na „Kundelek”. Wszystko po to, by zwrócić uwagę na problem bezdomności zwierząt i promować adopcje psów ze schronisk. Na pytania odpowiadają Ewelina Gołębiowska, szefowa redakcji Pudelka, Patrycja Kurpińska (dyrektorka obszaru rozrywka w Grupie WP) oraz Natalia Kurczak (business owner obszaru rozrywka w Grupie WP). >>> Czytaj więcej.
- Poznaj perełki e-commerce, czyli e-sklepy, które wyróżniają się w sieci. Poprosiliśmy ekspertów z branży e-commerce, by wskazali młode sklepy internetowe, które – ich zdaniem – zasługują na szczególną uwagę. Opinią podzielili się: Jarosław Pawlik (edrone), Kamil Bąkowski (IdoSell) oraz Agnieszka Ostrowska (Comfino). >>> Czytaj więcej.

- Jak zatrzymać pseudowiedzę? Eksperci ocenili skalę zagrożenia płynącego z pseudowiedzy, jakie działania mogą realnie ograniczyć jej wpływ, a także – kto powinien ponosić odpowiedzialność za treści docierające do milionów odbiorców. Swoją opinią podzielili się: prof. dr hab. Dariusz Jemielniak (Akademia Leona Koźmińskiego), Michał Kanownik (Związek Cyfrowa Polska), Adam Majchrzak (DEMAGOG), Katarzyna Lipka (NASK), Izabela Jarka (NASK), Stowarzyszenie Pravda oraz Google Polska. >>> Czytaj więcej.
Kampanie i akcje warte uwagi
- McDonald’s rozgrzał Poznań Burgerem Drwala w termowizyjnym świetle. Zobacz, jak i dlaczego jedna z poznańskich restauracji zamieniła się w prawdziwe centrum ciepła. >>> Czytaj więcej.

- Bracia Sadownicy zorganizowali na Instagramie galę Miss Śmiłowic, której bohaterkami były jabłka – nieidealne w „stockowych” kanonach, za to prawdziwe, naturalne i piękne. >>> Zobacz.
- Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z nową, jesienną kampanią promocyjną. Podlaskie – ujęte w formę modowego lookbooka zatytułowanego FOGUE – zaprasza do odkrywania stylowych jesiennych przyjemności. >>> Zobacz więcej.


- Netflix wydał kasetę ze słuchowiskiem radiowym inspirowanym serialem „Stranger Things”. >>> Zobacz.
- Kevin powraca. W spocie „Home But Not Alone” firmy Home Instead, zapewniającej opiekę domową seniorom, wystąpił Macaulay Culkin znany z kultowego filmu świątecznego „Kevin sam w domu”. >>> Zobacz.



