Motto przewodnie nawiązuje do głównego hasła marki – „Przejdźmy na Ty”. 30 – sekundowy spot zachęca do tego, by przechodzić na Ty w różnych stylach. Każdy z nich powstał na bazie jednej z dawnych receptur, według których piwo warzono w Tychach w XVIII, XIX i XX wieku. Zainspirowani nimi browarnicy Tyskich Browarów Książęcych, przygotowali trzy nowości, dostosowując je do gustów konsumentów w dzisiejszych czasach.
– Tyskie jednoczy Polaków – nasz koronny lager, czyli Gronie, jest już znany, teraz chcemy przejść na TY w trzech różnych stylach – Pszennym, Pilznym lub Palonym. Polacy lubią próbować i poznawać inne smaki, dlatego połączyliśmy nowe z tym, co dobre i już sprawdzone, czyli z doświadczeniem doskonałych piwowarów, wielowiekowych receptur i najnowszych technologii – mówi Mateusz Banach z działu marketingu marki.
Zobacz również
Kampania marketingowa, prezentująca Tyskie Specjalności, ruszyła 19 sierpnia i potrwa co najmniej do końca roku. Towarzyszący jej spot można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych – TVP, TVN i Polsacie (oraz ich kanałach tematycznych), a także w internecie – na profilach marki: FB, Youtube i Instagramie. W ramach kampanii zaplanowano intensywne działania w Internecie, mediach społecznościowych, prasie oraz OOH.
Za działania związane z kampanią odpowiadają: Agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL), OTO Film – produkcja, Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński – reżyseria, Agencja Gong (opracowanie koncepcji, kreacji oraz odpowiedzialność za działania digitalowe), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz Agencja Tailor Made PR (działania komunikacyjne, PR i influencer marketing).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell