Przemysław „Albert” Alberski nowym dyrektorem marketingu TOTALbet

Przemysław „Albert" Alberski objął funkcję dyrektora marketingu TOTALbet Zakłady Bukmacherskie. Będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii marketingowo-komunikacyjnej oraz rozwój wizerunku TOTALbet na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2022-08-01

fot. HOODKEVITZ

Przemysław „Albert” Alberski ma ponad czternastoletnie doświadczenie pracy w marketingu. Przed dołączeniem do TOTALbet pracował w funduszu Private Equity Solter Capital oraz sklepie piłkarskim Zgoda FC, którego był pomysłodawcą oraz współwłaścicielem. Równolegle przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora operacyjnego z ramienia Anny Lewandowskiej w jej spółkach, gdzie był odpowiedzialny m.in. za uruchomienie takich brandów jak: Phlov by Anna Lewandowska czy cateringu dietetycznego – Supermenu.

Albert dołącza do zespołu, mając bardzo bogate doświadczenie w tworzeniu nowych brandów jak i w marketingu sportowym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii marketingowej, współpracę z Zarządem oraz pozostałymi managerami. Stawiamy na najlepszych ludzi w budowaniu naszego zespołu i jesteśmy pewni, że świetnie sprawdzi się w naszej organizacji i usprawni działanie firmy – mówi Tomasz Szakiel, Prezes Zarządu TOTALbet.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj