Najnowsze oblicze Przemysława Bluszcza
Znany aktor teatralny i telewizyjny, Przemysław Bluszcz („Czas honoru”, „Drogówka”, „Konwój”), powszechnie kojarzony jest z ról twardzieli i czarnych charakterów. Dla hospicjum wcielił się jednak w rolę…. królika. Wypełnia PIT i zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji Hospicjum Onkologiczne. Co ważne, udział zarówno Przemysława Bluszcza, jak i wszystkich pozostałych twórców miał charakter charytatywny.
Dlaczego królik?
Za scenariusz odpowiadają Anna Wieczur-Bluszcz, która także wyreżyserowała film, Przemysław Bluszcz oraz Dział Marketingu FHO. Twórcy spotu stawiają na oryginalność i nieoczywistość, które mają wyróżnić film na tle innych produkcji 1-procentowych. Królik, wzorem “Alicji w Krainie Czarów”, jest łącznikiem pomiędzy hospicjum, a światem poza nim. Ideą takiej kreacji jest także odczarowanie hospicjum i pokazanie, że jest tam miejsce na przymrużenie oka, sztukę i odrobinę baśniowości.
Zobacz również
Już czas na 1%
Celem spotu jest oczywiście przekonanie widzów do przekazania 1% podatku hospicjum, które od 27 lat bezpłatnie pomaga chorym onkologicznie żyć godnie i bez bólu. Dzięki środkom z 1% Fundacja zapewnia opiekę ponad 3 000 pacjentów rocznie na terenie Warszawy i okolic. Wpłaty 1% to konkretna pomoc, hospicjum przeznacza je m.in. na leki, posiłki, wodę, gaz czy prąd.
1% sam z kapelusza nie wyskoczy…
Aby pomóc Fundacji, należy wpisać numer KRS 0000128039 oraz kwotę 1% podatku w rozliczeniu lub wejść na stronę fho.org.pl/przekaz-1 i rozliczyć się online.
Obsada i twórcy Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
królik, scenariusz – Przemysław Bluszcz
scenariusz i reżyseria – Anna Wieczur-Bluszcz
zdjęcia i montaż – Piotr Hryń
kostium – Katarzyna Borkowska
światło – Artur Karbowski, Marcin Mackowicz
montaż dźwięku – Przemysław Bugała
Zdjęcia zrealizowano w garderobie Teatru Ateneum w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing