Do obowiązków Kurdziela należy rozwój i pozyskanie nowych klientów oraz realizacja planów sprzedażowych.
Przez ostatnie 2,5 roku Przemysław Kurdziel związany był z agencją eventową Perfectto, w której pracował jako new business director, z powodzeniem realizując projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak Deloitte, HUSH Warsaw, McKinsey & Company, Novartis, a także odpowiadając za rozwój biznesu i realizację strategii marketingowej instytucji. Wcześniej przez ponad 4 lata związany był z działem marketingu firmy doradczej EY (dawniej Ernst & Young).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
Walk Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
WALK Events – specjalizujący się w eventach.
WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing