W efekcie wygranego przetargu agencja odpowiada za prowadzenie 12 profili marki Kinder na Facebooku i Instagramie, a także ich stron www na rynku polskim i w krajach bałtyckich. Obsługa profili social obejmuje działania kreatywne, contentowe i moderację, zgodne ze strategią przygotowaną przez agencję. W portfolio flagowej marki Ferrero są między in. Kinder Bueno, Kinder Niespodzianka, Kinder Chocolate, Kinder Country, Schoko Bons. Koordynacja tej współpracy to główne zadanie nowego senior account managera. – Przemek z sukcesami pracował wcześniej dla kilku uznanych marek – w tym także należących dla Fererro – mówi Aleksandra Wiśniewska, client service and business director MullenLowe Warsaw. – Wnosi nie tylko know-how, ale dużo energii i doskonale pasuje do kultury naszej agencji. Chcemy wykorzystać jego doświadczenie, by proponować klientowi jak najlepsze połączenie naszej kreatywności i innowacyjności – podkreśla.
Orszulik w reklamie pracuje od siedmiu lat. Zaczynał od stażu w agencji Lvov, a następnie pracował kolejno w agencjach Isobar, Nairobia, Leo Burnett, Publicis Commerce. Ma na koncie projekty ATL, digital, social media. Zdobywał także doświadczenie przy tworzeniu contentu oraz projektach z zakresu szeroko rozumianego eCommerce. Klienci dla których pracował to Ferrero Polska, Orange, Carlsberg, Mondelez, Barilla. Uczestniczył w realizacji kampanii lokalnych i globalnych. Ma na koncie Effie dla Orange na kartę, a także kampanię dla Kinder Chocolate Radość niejedno ma imię, w której na opakowaniach wykorzystano wizerunek 12 zwycięzców akcji organizowanej przez markę.
Zobacz również
Ponadto Orszulik, zatrudniony do zespołu group account director Renaty Hejduk, będzie także wspierał team w zakresie prac digital dla marek Knorr (Unilever) oraz Provident. Zespół client service MullenLowe Warsaw zatrudnia obecnie blisko 20 osób.