Przemysław Orszulik dołączył do MullenLowe Warsaw

Przemysław Orszulik jako senior account manager wzmocnił zespół client service agencji MullenLowe Warsaw. W związku z wygranym przez agencję przetargiem Ferrero Polska, będzie koordynował prace dla tego klienta.
O autorze
1 min czytania 2023-02-14

W efekcie wygranego przetargu agencja odpowiada za prowadzenie 12 profili marki Kinder na Facebooku i Instagramie, a także ich stron www na rynku polskim i w krajach bałtyckich. Obsługa profili social obejmuje działania kreatywne, contentowe i moderację, zgodne ze strategią przygotowaną przez agencję. W portfolio flagowej marki Ferrero są między in. Kinder Bueno, Kinder Niespodzianka, Kinder Chocolate, Kinder Country, Schoko Bons. Koordynacja tej współpracy to główne zadanie nowego senior account managera. – Przemek z sukcesami pracował wcześniej dla kilku uznanych marek – w tym także należących dla Fererro – mówi Aleksandra Wiśniewska, client service and business director MullenLowe Warsaw. – Wnosi nie tylko know-how, ale dużo energii i doskonale pasuje do kultury naszej agencji. Chcemy wykorzystać jego doświadczenie, by proponować klientowi jak najlepsze połączenie naszej kreatywności i innowacyjności – podkreśla.

Orszulik w reklamie pracuje od siedmiu lat. Zaczynał od stażu w agencji Lvov, a następnie pracował kolejno w agencjach Isobar, Nairobia, Leo Burnett, Publicis Commerce. Ma na koncie projekty ATL, digital, social media. Zdobywał także doświadczenie przy tworzeniu contentu oraz projektach z zakresu szeroko rozumianego eCommerce. Klienci dla których pracował to Ferrero Polska, Orange, Carlsberg, Mondelez, Barilla. Uczestniczył w realizacji kampanii lokalnych i globalnych. Ma na koncie Effie dla Orange na kartę, a także kampanię dla Kinder Chocolate Radość niejedno ma imię, w której na opakowaniach wykorzystano wizerunek 12 zwycięzców akcji organizowanej przez markę.

Ponadto Orszulik, zatrudniony do zespołu group account director Renaty Hejduk, będzie także wspierał team w zakresie prac digital dla marek Knorr (Unilever) oraz Provident. Zespół client service MullenLowe Warsaw zatrudnia obecnie blisko 20 osób.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj