Połączenie działów umożliwi optymalizację procesów strategiczno-kreatywnych, usprawniając pracę agencji oraz przepływ informacji między zespołami.
– Stanowisko creative & strategy director to kolejny krok do uzyskania pełnej synergii w działaniach strategiczno-kreatywnych agencji, wzbogacanych nowymi technologiami. Współpracujemy z Przemkiem od blisko dekady, jego ciągły rozwój jest godny podziwu – mówi Michał Dunin, managing director w WebTalk.
Zobacz również
Przemysław zajmie się kontrolą jakości ofert strategicznych, ich rozwojem zgodnie z pozycjonowaniem agencji oraz wzmocnieniem relacji między działami Kreacji i Strategii. Poza tym stanie przed wyzwaniem stworzenia nowych struktur w dziale, dążąc do optymalizacji pracy.
– Łączenie wspomnianych dwóch stanowisk w jedno nie jest w branży zjawiskiem codziennym, jednak wszyscy wiemy, że nie ma kreacji bez strategii – i odwrotnie. Te dwie siły zawsze będą się ze sobą zderzały. Moim celem jest, by proces ten przebiegał w kontrolowanych warunkach, w pełni wykorzystując nasz potencjał. Przede mną nowy rozdział w mojej wieloletniej karierze w WebTalk i jestem nim ogromnie podekscytowany. Wiem, że z tym zespołem osiąganie niemożliwego, to po prostu kolejny krok do zrobienia – mówi Przemysław Puchalski, creative & strategy director w WebTalk.
Zespół dzięki maksymalnemu wykorzystaniu potencjału i połączeniu umiejętności specjalistów oferuje szeroki zakres kompetencji umożliwiający tworzenie nowoczesnych kampanii 360, w tym m.in.: tworzenia strategii komunikacji i brand buildingu, projektowania kampanii long i short term, audytów strategicznych i rewizji założeń, tworzenia contentu digital-focused, produkcji i postprodukcji wideo do digital i TV, nadzoru kreatywnego i consultingu oraz prowadzenia warsztatów czy szkoleń.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Puchalski z agencją WebTalk związany jest od 2014 roku. Dotychczas obejmował stanowisko dyrektora kreacji, opiekując się ponad 30-osobowym zespołem. Pracuje dla klientów takich jak: Kia Polska, Super-Pharm, Tymbark, Heinz, Triumph, czy BNP Paribas. Współautor licznych, nagrodzonych projektów, m.in. statuetką Effie (Wokas), czy Złotym Spinaczem (Riot Games).
Słuchaj podcastu NowyMarketing