Pudding kokosowy to uwielbiany przez wszystkich w Tajlandii deser. Jak zareklamować produkt, który znają wszyscy mieszkańcy wschodniego państwa? Jeden z lokalnych cukierników postanowił podawać pudding w kształcie małych szczeniaczków buldoga francuskiego.
Zdjęcia przedstawiające desery zostały opublikowane przez właścicieli cukierni na ich Facebookowym profilu. Na odzew nie trzeba było długo czekać, w kilka godzin od publikacji pod postem wywołała się burza, a zdjęcia udostępnione zostały ponad 10 tysięcy razy!
Zobacz również
Cukiernicy liczyli na lekką kontrowersję, jednak nie zdawali sobie sprawy, że rozpowszechni się na taką skalę. Przyznają, że nie nadążają z produkcją łakoci.
Zobaczcie, jak wygląda ten przysmak:
Co myślicie o takim sposobie zwrócenia na siebie uwagi?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bardzo podobne projekty możemy zobaczyć u Katherine Dey, artystki, która tworzy ciasta wyglądem przypominające potwory morskie, ludzkie głowy, czy nawet niemowlęta.
PS2
W agencji J. Walter Thompson Amsterdam w porze lunchu możesz doświadczyć uniesień kulinarnych, dzięki pracującemu tam szefowi kuchni – Robbiemu Postma. Kucharz, wraz z fotografem agencji stworzyli niesamowity projekt wizualny. Menu „wymalowane” na twarzy.
Panowie w dość nietuzinkowy sposób sfotografowali składniki różnych potraw. Powstałe fotografie nie są efektem pracy w programach graficznych.