Pod koniec marca br. do sieci trafił zwiastun spotu pod hasłem „Save Ralph”, którego bohaterem był królik – ofiara testowania kosmetyków na zwierzętach. Głos zaś użyczył mu oscarowy reżyser Taika Waititi.
6 kwietnia br. organizacja Humane Society International, która jest inicjatorem kampanii, zaprezentowała trwający ponad 3 minuty film, który przybliża nam historię tytułowego Ralpha. W spocie na początku widzimy, jak wygląda z pozoru zwyczajny, typowy dzień królika, lecz w pewnym momencie naszym oczom ukazują się przerażające kulisy testowania kosmetyków na zwierzętach.
Zobacz również
„Nasza praca pomaga ludziom, a to oni są naszymi władcami” – mówi Ralph w jednej ze scen.
Jak podkreślają twórcy kampanii organizacji Humane Society International, jej celem jest doprowadzenie do całkowitego zakazu testowania kosmetyków na zwierzętach.
PS

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie „cruelty free” – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International, organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Należące do grupy Kering marki Alexander McQueen i Balenciaga poinformowały o rezygnacji z wykorzystywania futer naturalnych w swoich kolekcjach. Wcześniej podobną decyzję podjęły m.in. domy mody Gucci oraz Prada.