Pod koniec marca br. do sieci trafił zwiastun spotu pod hasłem „Save Ralph”, którego bohaterem był królik – ofiara testowania kosmetyków na zwierzętach. Głos zaś użyczył mu oscarowy reżyser Taika Waititi.
6 kwietnia br. organizacja Humane Society International, która jest inicjatorem kampanii, zaprezentowała trwający ponad 3 minuty film, który przybliża nam historię tytułowego Ralpha. W spocie na początku widzimy, jak wygląda z pozoru zwyczajny, typowy dzień królika, lecz w pewnym momencie naszym oczom ukazują się przerażające kulisy testowania kosmetyków na zwierzętach.
Zobacz również
„Nasza praca pomaga ludziom, a to oni są naszymi władcami” – mówi Ralph w jednej ze scen.
Jak podkreślają twórcy kampanii organizacji Humane Society International, jej celem jest doprowadzenie do całkowitego zakazu testowania kosmetyków na zwierzętach.
Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie „cruelty free” – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International, organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Należące do grupy Kering marki Alexander McQueen i Balenciaga poinformowały o rezygnacji z wykorzystywania futer naturalnych w swoich kolekcjach. Wcześniej podobną decyzję podjęły m.in. domy mody Gucci oraz Prada.