Volvo S90 to elegancka limuzyna o pewnej sylwetce. Łączy w sobie dbałość o każdy detal i najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wartości jakie chce przekazać marka, idealnie wpasowują się w charakter portów lotniczych i oczekiwania pasażerów, ceniących sobie komfort oraz jakość. Mając to na uwadze, kampania promująca nowy model realizowana jest również w formie backlightów, usytuowanych na lotniskach w Modlinie, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach.
Porty lotnicze to przestrzeń wyjątkowa. Podróżom towarzyszą silne emocje, do tego dochodzi czas oczekiwania w konkretnym miejscu i zupełnie inny rodzaj skupienia uwagi. To pozwala budować przewagę kampanii realizowanych waśnie w tych przestrzeniach. Także specyfika osób podróżujących samolotami definiuje rodzaj produktów czy też usług, jakie mają szansę znaleźć w tej grupie potencjalnych nabywców. Mowa tu głównie o dobrach luksusowych, do których zaliczamy waśnie samochody – komentuje Piotr Gajek, Prezes Synergic.
Zobacz również
Działania dla Volvo S90 to nie pierwsza tego typu kampania realizowania przez Synergic w przestrzeni lotniskowej. Dzięki współpracy z wszystkimi kluczowymi lotniskami firma może w łatwy sposób dobierać formy reklamy, pozwalające najefektywniej zaprezentować dany model samochodu – począwszy od tradycyjnych nośników przez bezpośrednią ekspozycję samochodu, na niekonwencjonalnym wykorzystaniu przestrzeni skończywszy.