„Moc w naszych rękach” to główne hasło, które przyświeca nowej idei marki. Jej podstawą jest moc, jaką kobiety mogą przekazać sobie nawzajem – zarówno w tych prozaicznych, jak i bardziej niecodziennych sytuacjach.
Jak mówi Małgorzata Sakowicz, senior brand managerka, głównym celem było pokazanie mocy, jaką ma w sobie każda kobieta – bez wyjątku – a także zbudowanie więzi konsumentów z marką. Udało się to dzięki osobom zaangażowanym w projekt.
Zobacz również
Semilac jako pierwsza marka w kategorii zauważa inny wymiar dłoni – jako lider kategorii lakierów do paznokci, widzimy nie tylko ten estetyczny wymiar troski o ładne paznokcie i zadbane dłonie, ale doceniamy ich sprawczość. Każdy z nas, każdego dnia robi dłońmi małe i wielkie rzeczy – czas, żebyśmy dostrzegli moc, jaka w nich drzemie, jaką mamy my sami. A poprzez nasze produkty wspieramy i dajemy możliwość kobietom budować swoje poczucie pewności siebie – nawet jeśli w danej chwili to, czego potrzebują, to właśnie zrobione paznokcie. Przedstawiamy ich różnorodność, bo niezależnie od tego, jak wyrażamy siebie, jak definiujemy piękno i poczucie pewności siebie, czy w końcu, jaki wizerunek w postaci stylizacji manicure, czy pielęgnacji dłoni wybierzemy – SEMILAC ma coś dla każdej z nas – opowiada Sakowicz
Chciałyśmy stworzyć kampanię, która będzie opowiadała o potrzebach i mocy możliwie każdej kobiety w Polsce. Zależało nam na pokazaniu inkluzywności, a nie na często spotykanej „warszawskiej” wizji kobiecości. Wierzymy, że to właśnie może zjednoczyć wszystkie kobiety i dać im moc, którą mogą podać dalej. Jesteśmy wdzięczne, że tę wizję mogłyśmy zrealizować ze wspaniałą reżyserką – Julią Rogowską – mówią Maria Gościniak i Marta Marciniak-Płomińska, autorki koncepcji kreatywnej.
Agencja Przestrzeń zaproponowała ideę, identyfikację wizualną, scenariusze video i hasło kampanii, które trafiło w punkt w brief, jak i w serca konsumentek podczas badania konceptów. Zależało nam na partnerze, który zrozumie potrzebę i sedno nowego pozycjonowania, nada kreatywną oprawę nowej parasolowej idei marki – cieszymy się z otwartości na naszą wizję, pomysłowość w możliwościach jej realizacji i wreszcie sprawne dowiezienie tzw. egzekucji. Choć jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa i prace trwają pełną parą – dodaje Małgorzata Sakowicz.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania koncentruje się zarówno na formatach telewizyjnych (30 i 15-sekundowych), jak i formatach digitalowych w displayu i mediach społecznościowych. Spoty emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
Produkcją filmów zajął się Spokój z Jankiem Szczeniowskim na czele. Za zakup mediów odpowiada Spark Foundry. Za strategię odpowiadał Mateusz Cukierski, projekt z ramienia Agencji prowadziła Aleksandra Kiełbasińska.
Oprócz komunikacji marka wystartuje w tym roku także z działaniami wspierającymi nową platformę komunikacji.