Microsoft to jedno z największych na świecie przedsiębiorstw z branży technologii informacyjnych, swoje działania prowadzi zarówno w sektorze B2C, jak i B2B. Przed click community stoi duże wyzwanie, ponieważ będzie prowadzić komunikację firmy w tych dwóch sektorach jednocześnie i nieustannie ją monitorować. Microsoft Polska zatrudnia ponad 450 osób, wspiera, edukuje i rozwija polskie firmy.
„Znalezienie agencji social media, w której pracują ludzie, którzy spędzają tyle samo czasu na konsoli Xbox i Facebooku, a w pracy używają ‘Microsoft Dynamics’ do obsługi klientów, wydaje się niewykonalne, a jednak mając ponad 60 osób zatrudnionych w naszej firmie, znajdują się i tacy specjaliści” – mówi Rahim Blak, CEO i Co-Founder click community.
Zobacz również
Zdjęcie pod siedzibą Microsoft w Warszawie. Na zdjęciu Daniel Habura – New Business click community i Rahim Blak CEO i Co-founder click community.
Prowadzenie kampanii social media dla wszystkich profili Microsoft Polska wymaga rozumienia różnicy pomiędzy sektorem B2B i B2C, to pozwala na skuteczne wykorzystywanie social media marketingu na obsługiwanych profilach konsumenckich i biznesowych firmy. Oprócz obsługi reklam na Facebook’u, czyli ustalaniu budżetów mediowych i tworzeniu reklam, click community zadba również o to, by sprawnie funkcjonował kanał na YouTube i profil na LinkedIn. Działania agencji będą skupione na wybranych produktach firmy Microsoft, m.in: Windows, Xbox, Surface Pro 4 i serii smartfonów Lumia. Social media to nie tylko prowadzenie profilu na Facebook’u, to również pozycjonowanie marki poprzez współpracę z influencerami. Obecnie krakowska agencja stawia na tzw. user generated content, czyli treści tworzone dla marki przez aktywnych i opiniotwórczych użytkowników kanałów społecznościowych, którzy są jednocześnie konsumentami produktów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach