TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przybyszewski, Makowska i Alonso oraz kolejnych 17 osób dołączają do platformy Brand New Galaxy

Do powstałej w październiku 2017 roku platformy marketingowo – technologicznej Brand New Galaxy właśnie dołączyli kolejni specjaliści.
O autorze
2 min czytania 2017-11-21

Od początku listopada w spółkach skupionych wokół BNG nowe stanowiska objęli m.in.: Kamil Przybyszewski (jako Client Service Director Pathfinder 23 – poprzednio Business Director Saatchi & Saatchi IS), Natalia Makowska (jako Account Director Life on Mars – poprzednio Account Director OS3) oraz José María Alonso (jako E-retailers Operations Lead Pathfinder 23 – poprzednio E-Commerce Manager LATAM Saatchi & Saatchi IS).

Bardzo się cieszę, że do Galaktyki dołączają kolejne tak utalentowane i doświadczone osoby. To dowód na to, że w bardzo krótkim czasie udało nam się stworzyć fantastyczne miejsce pracy, które staje się wyborem specjalistów z wielu uzupełniających się dziedzin – komentuje Olga Adamkiewicz, CEO Brand New Galaxy.

Pathfinder 23 to miejsce jedyne w swoim rodzaju, w którym globalny biznes i międzynarodowa skala przenikają się z kreatywną atmosferą, typową dla środowiska start-up’owego – komentuje Przybyszewski.

Kamil Przybyszewski, jako Client Service Director w Pathfinder 23 będzie wykorzystywał swoje bogate doświadczenie w tworzeniu globalnych serwisów, które zdobywał pracując m.in. w Panamie czy USA. Przed dołączeniem do PF23, przez ponad 3 lata zajmował stanowisko Business Directora w Saatchi & Saatchi IS, gdzie współtworzył globalne huby digitalowo i E-commerce oraz zarządzał ponad 40 osobowym zespołem realizującym projekty na szczeblu międzynarodowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do Life on Mars przyciągnęła mnie wizja, współtworzenia kompetencji kreatywnych w ramach Brand New Galaxy. Jestem przekonana, że dzięki platformowemu podejściu stworzymy nową, dynamiczną jakość na rynku komunikacji – dodaje Natalia Makowska, Account Director Life on Mars. 

Przez ostatni rok Makowska związana była z agencją OS3, gdzie odpowiadała m.in. za zarządzanie zespołem pracującym dla grupy TVN oraz AA Cosmetics. Wcześniej, w agencjach: Brain, Interactive Solutions, DDB oraz BBDO pracowała dla takich klientów jak: ING Bank Śląski, Amrest, Leroy Merlin, Procter&Gamble, PKO Bank Polski, Philips, Mars, czy Pepisco. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W Pathfinderze 23 ujęła mnie jego niesamowita energia oraz ludzie, którzy za tym pomysłem stoją. Praca w tak twórczym i innowacyjnym zespole to duże wyzwanie, ale także czysta przyjemność i mnóstwo dobrej zabawy – dodaje José María Alonso, E-retailers Operations Lead Pathfinder 23.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jose to manager, z wieloletnim doświadczeniem na wielu dyrektorskich stanowiskach, które zdobywał pracując w największych korporacjach o międzynarodowym zasięgu. Bezpośrednio przed Pathfinderem 23 Jose kierował w Saatchi & Saatchi IS wdrażaniem strategii E-Commerce na rynkach Ameryki Południowej.

W sumie w Brand New Galaxy w listopadzie nowe stanowiska obejmie 20 osób. Spółki wzmocnią kolejni specjaliści, m.in.: Marlena Stasiak (jako Senior Account Manager Pathfinder 23 – poprzednio Account Manager w Saatchi & Saatchi IS), Konrad Żmuda-Trzebiatowski (jako E-Commerce Activations Planner – poprzednio eRetailer Manager Saatchi & Saatchi IS), Jan Grodecki (jako Strategy Consultant Spacecamp – poprzednio Senior Strategic Planner Saatchi & Saatchi IS), Aleksandra Burzych (jako Project Lead Spacecamp – poprzednio Account Director Saatchi & Saatchi IS), czy Joanna Pawlik (jako Project Lead Spacecamp – poprzednio Account Supervisor Saatchi & Saatchi IS).

Obecnie w ramach BNG pracuje ponad 90 osób. Kolejne mają dołączyć w grudniu 2017 roku.