Po niemal 2-letniej przerwie młodzi kreatywni znów będą mieli okazję do rywalizacji. 14 marca ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Cannes. To konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, zdobyć doświadczenie, porównać się rówieśnikami z branży, a przy okazji zdobyć statuetkę – totem, który jednocześnie jest leitmotiv’em całej kampanii promującej projekt. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 marca.
Young Creatives od niemal 20 lat pozwala wydobyć na światło dzienne świeżość i oryginalność w myśleniu o komunikacji marketingowej młodych osób. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzą się z prawdziwymi briefami w siedmiu kategoriach: Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients. Ich prace będą oceniać doświadczeni dyrektorzy kreatywni, stratedzy, reżyserzy, marketerzy oraz designerzy, a przewodniczyć im będą w poszczególnych kategoriach:
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
- Digital: Aleksander Frydrych, VMLY&R
- Design: Michał Sęk, 180heartbeats + JUNG v MATT
- Film i Print: Maria Gajewska, Stor9_
- Media: Filip Beźnicki, Havas Media Group
- PR: Hanna Waśko, Big Picture
- Clients: Dagmara Witek-Kuśmider, Publicis Worldwide Polska
Zasady udziału są proste: zainteresowani zgłaszają się w 2-osobowych zespołach w jednej z kategorii. Zadanie przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie, a na opracowanie konceptu mają 24h lub 48h. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników agencji reklamowych, pr-owych, domów mediowych oraz działów marketingowych po stronie klienta, urodzonych po 24 czerwca 1990 roku.
Tegoroczna edycja YC zakończy się wręczeniem statuetek zwycięzcom. Za pomysł i opracowanie Totemów Kreatywności odpowiada duet Olga Koka Skowrońska – Totem Studio i Ernest Wińczyk – Wunder Kamera.
Oprócz platformy wymiany doświadczeń oraz prezentacji młodych talentów, konkurs stanowi także polskie eliminacje do międzynarodowych finałów (Young Lions Competition) oraz daje możliwość wyjazdu na największy festiwal kreatywności Cannes Lions.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorzy: Cannes Lions, Young Creatives: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy. Partnerzy: YouTube, Shutterstock, UprightMusic, ZFPR, Totem Studio, Wunder Kamera.