„Przygarnij Plakat” – specjalna kampania od AMS dla ASP

#PrzygarnijPlakat to tytuł kampanii AMS, w której po raz pierwszy w historii plakaty nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu zostały wyeksponowane w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo, na przystankach można posłuchać werdyktu Jury, poznać informacje o autorze oraz wziąć udział w konkursie.
O autorze
1 min czytania 2018-07-04

Siedem plakatów nagrodzonych na tegorocznym 26. Międzynarodowym Biennale Plakatu można od lipca oglądać na Premium Citylightach w wiatach przystankowych i słupach reklamowych AMS w Warszawie. Na wybranych przystankach, dzięki wbudowanym odtwarzaczom mp3, przy użyciu własnych słuchawek, można posłuchać uzasadnienia werdyktu Jury i poznać informacje o autorze plakatu. Informacje dostępne są także na specjalnie przygotowanej stronie konkursowej www.przygarnijplakat.pl.

Kampanii towarzyszy konkurs pod tym samym tytułem, w którym internauci i odbiorcy dzieł mają szansę zdobyć jedno z nich. Wystarczy, że sfotografują wiatę przystankową z wybranym plakatem lub własną ścianę, na której chcą go powiesić i uzasadnią, dlaczego plakat ma trafić właśnie do nich. Nagrodami w konkursie są kulturalne pakiety od jego organizatorów – AMS i ASP – oraz wybrane plakaty w formacie B1.

– Biennale Plakatu zawsze było oknem na świat dla polskich artystów, okazją do poznania światowych nurtów i kierunków rozwoju tej sztuki. Nagrodzone prace, można było dotąd oglądać jedynie na wystawach towarzyszących temu wydarzeniu – mówi prof. Lech Majewski, Prezydent Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie. – W tegorocznej edycji, dzięki współpracy z AMS, wychodzimy z dziełami do szerokiej publiczności, mając nadzieję, że plakat wzbudzi emocje, zaintryguje czy też zachęci, by przygarnąć go na stałe – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja #PrzygarnijPlakat promuje trwające od 9 czerwca w Warszawie 26. Międzynarodowe Biennale Plakatu – najstarsze i jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń artystycznych poświęconych plakatowi. W tegorocznej edycji wzięło udział 236 twórców z całego świata. Nagrodzono siedem plakatów, które można zobaczyć na stołecznych ulicach i na towarzyszącym Biennale wystawom w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 (wejście od ul. Traugutta).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jedną z imprez towarzyszących Biennale jest wystawa wybranych prac z osiemnastu konkursów Galerii Plakatu AMS, które można oglądać w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorem 26. Międzynarodowego Biennale Plakatu jest Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, współorganizatorami są AMS, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i Muzeum Plakatu w Wilanowie.

Więcej informacji o akcji #PrzygarnijPlakat na www.przygarnijplakat.pl.