Przygody Tomka kasjera – nowa kampania BLIKA z Tomaszem Kotem w roli głównej

BLIK startuje z nową kampanią, w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i przede wszystkim bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.
O autorze
2 min czytania 2023-11-07

W najnowszej kampanii marketingowej BLIKA, Tomasz Kot występuje w roli sprzedawcy w supermarkecie oraz w sklepie nocnym. Spoty ukazują sceny, które są nam dobrze znane – jak szybkie zakupy w ostatniej chwili lub moment, kiedy przy płaceniu uświadamiamy sobie, że zapomnieliśmy portfela. BLIK przedstawia w lekki i humorystyczny sposób sytuacje, których możemy łatwo uniknąć gdy korzystamy z płatności zbliżeniowych BLIK w aplikacji bankowej.


Kampania BLIKA podkreśla zalety płatności zbliżeniowych, które sprawiają, że zakupy stają się szybsze i bezproblemowe. Dzięki temu, zarówno klienci, jak i pracownicy sklepów, mogą uniknąć niepotrzebnych komplikacji związanych z płatnością.

 Dzięki BLIKOWI zakupy są znacznie przyjemniejsze i szybsze zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Każda płatność odbywa się za pomocą smartfona, który w obecnych czasach mamy zawsze przy sobie. Nie musimy się zastanawiać czy mamy dokładną kwotę, czy sprzedawca będzie mógł wydać resztę, czy też w ogóle przejmować się posiadaniem portfela przy sobie. Płacenie BLIKIEM zbliżeniowym jest dokładne i bezpieczne co zapewnia autoryzowanie każdej transakcji biometrią lub PIN-em. Z tą myślą tworzyliśmy naszą najnowszą kampanię – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od początku udostępnienia płatności zbliżeniowych BLIKA usługę aktywowało już ponad 2 mln użytkowników. W drugim kwartale 2023 roku wykonali oni 32,5 mln transakcji o wartości 1,3 mld zł. Obecnie płatności zbliżeniowe stanowią już jedną trzecią wszystkich operacji wykonywanych w kanale POS. Do tej pory zapłacono nim w 131 krajach na całym świecie.

Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Dodatkowo, BLIK kontynuuje działania inkluzywne – najnowsze spoty zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tomasz Kot kolejny raz odegrał główną rolę w kampanii od BLIKA. Wcześniej pojawił się, np. w kampaniach akcji „BLIKOMMMANIA”, „Bądź KOTEM płatności!” czy „BLIK – opanuj te dwa proste kroki”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



PS Rekord BLIKA – miliard transakcji w zaledwie 8 miesięcy

BLIK – innowacyjna metoda płatności mobilnych nieustannie się rozwija, co potwierdzają wyniki transakcji oraz coraz większa liczba aktywnych użytkowników. Od stycznia do sierpnia 2023 roku wykonali oni 1 miliard transakcji, ustanawiając tym samym nowy rekord.

PS2 BLIK najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii płatności [raport]

Zgodnie z wynikami badania KANTAR w drugim kwartale 2022 roku aż 95 proc. użytkowników aplikacji bankowych wskazało, że zna BLIKA, a 45 proc. wybiera go najczęściej jako formę rozliczeń.