Opowiada o niej Margaret wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką. Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.
Motywem przewodnim kampanii – spajającym komunikację we wszystkich kanałach -są historie przyjaźniących się dziewczyn. W najnowszym, jesienno-zimowym spocie marki Deichmann swoją historię opowiedziały Margaret i Hania – najlepsza przyjaciółka piosenkarki.
Zobacz również
Oprócz reklamy telewizyjnej przygotowano także aktywację w internecie. Deichmann wraz z Margaret i Hanią zachęcają dziewczyny do dzielenia się historiami swoich przyjaźni. Co poniedziałek, od 4 września na Instagramie oraz na stronie www.dziewczynyrządzą.pl pojawi się nowe hasło konkursowe. Aby wygrać vouchery na buty, należy zilustrować je zdjęciem, oznaczyć profil @Deichmann_pl oraz dodać hashtag #DziewczynyRządzą.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja LiquidThread. Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Starcom. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny: TANGO PRODUCTION.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]