Przyjaźń na pierwszym planie nowej kampanii Deichmann

Ruszyła kampania promująca jesienno-zimową kolekcję butów Deichmann. Wątkiem przewodnim działań realizowanych pod hasłem #DziewczynyRządzą jest przyjaźń.
O autorze
0 min czytania 2017-09-07

Opowiada o niej Margaret wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką. Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.

Motywem przewodnim kampanii – spajającym komunikację we wszystkich kanałach -są historie przyjaźniących się dziewczyn. W najnowszym, jesienno-zimowym spocie marki Deichmann swoją historię opowiedziały Margaret i Hania – najlepsza przyjaciółka piosenkarki.

Oprócz reklamy telewizyjnej przygotowano także aktywację w internecie. Deichmann wraz z Margaret i Hanią zachęcają dziewczyny do dzielenia się historiami swoich przyjaźni. Co poniedziałek, od 4 września na Instagramie oraz na stronie www.dziewczynyrządzą.pl pojawi się nowe hasło konkursowe. Aby wygrać vouchery na buty, należy zilustrować je zdjęciem, oznaczyć profil @Deichmann_pl oraz dodać hashtag #DziewczynyRządzą.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja LiquidThread. Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Starcom. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny: TANGO PRODUCTION.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj