Projekt został oceniony najwyżej w kategorii “Content Marketing Strategy – Kampania content marketing dla pracowników”. Jury szczególnie podkreśliło wykorzystanie społeczności i kanału mobilnego w komunikacji z pracownikami.
Srebrna nagroda została przyznana w dziedzinie “Digital: Publikacje online – Portal” za ukazanie pracowników jako społeczności.
Zobacz również
przyPiwie.net jest społecznościowym narzędziem do komunikacji pracowników Grupy Żywiec. Dzięki platformie każdy pracownik ma możliwość uczestniczenia w życiu całej firmy, bycia na bieżąco z wydarzeniami dotyczącymi własnego i innych działów. Wiele funkcji pozwala aktywnie współtworzyć treść i dzielić się wiedzą.
Portal wdrożyła agencja Autentika, wykorzystując SmallTalka – autorskie rozwiązania dla komunikacji wewnętrznej. W ramach obsługi agencja odpowiada za obsługę IT, promocję, moderację i animację społeczności.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]