przyPiwie.net najlepszą kampanią content marketingową dla pracowników

Kampania content marketingowa i portal społecznościowy przyPiwie.net, integrujący pracowników Grupy Żywiec, otrzymały Złotą i Srebrną Nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku.
O autorze
0 min czytania 2015-06-08

Projekt został oceniony najwyżej w kategorii “Content Marketing Strategy – Kampania content marketing dla pracowników”. Jury szczególnie podkreśliło wykorzystanie społeczności i kanału mobilnego w komunikacji z pracownikami.

Srebrna nagroda została przyznana w dziedzinie “Digital: Publikacje online – Portal” za ukazanie pracowników jako społeczności.

przyPiwie.net jest społecznościowym narzędziem do komunikacji pracowników Grupy Żywiec. Dzięki platformie każdy pracownik ma możliwość uczestniczenia w życiu całej firmy, bycia na bieżąco z wydarzeniami dotyczącymi własnego i innych działów. Wiele funkcji pozwala aktywnie współtworzyć treść i dzielić się wiedzą.

Portal wdrożyła agencja Autentika, wykorzystując SmallTalka – autorskie rozwiązania dla komunikacji wewnętrznej. W ramach obsługi agencja odpowiada za obsługę IT, promocję, moderację i animację społeczności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj