„Przyszłość nie zależy od gwiazd, tylko od nas samych” – marka Elementy prezentuje nową kampanię BASIC / DENIM

Kolekcja Elementy BASIC / DENIM w swoim DNA zawiera pragnienie pozytywnego oddziaływania na otaczającą nas rzeczywistość. Spowolnienie tempa i skupienie na procesie przemiany projektu narysowanego na papierze w coś co żyje i oddycha w zgodzie z naturą, mimowolnie skłania nas do refleksji.
O autorze
2 min czytania 2020-06-25

– Na etapie przygotowań zdecydowaliśmy się stworzyć w naszej marce miejsce dla ponadczasowego, polskiego DENIMU najwyżej jakości, który będzie przyjazny środowisku. Nie bylibyśmy sobą, gdyby nasza pierwsza kolekcja z jeansu nie łączyła się ściśle z misją marki, którą utrzymujemy od początków powstania Elementy w 2015 roku. Ta misja to transparentność procesu produkcji, lokalność oraz bezwzględna selektywność w doborze nowoczesnych surowców nie zanieczyszczających środowiska. Jesteśmy dumni z faktu, że zarządzamy jedną z pierwszych marek modowych w Polsce, która krok po kroku rozwija tę ideę w trosce o przyszłość i czystą planetę – opowiadają o nowej kolekcji założyciele marki – Marta Garbińska-Włodarczyk i Bartosz Larda.

Każdy model z kolekcji denimowej jest uszyty i wykończony w Polsce. Proces produkcji materiału pozwala zaoszczędzić do 83% wody, a tkanina wykonana jest z certyfikowanej, częściowo recyklingowanej przędzy pochodzącej z Brazylii. Przy produkcji przędzy wykorzystywane są alternatywne źródła energii. Każdy egzemplarz ubrania sygnowany jest dodatkami wyprodukowanymi lokalnie – napami, guzikami i metką z ręcznie tłoczonej, wegańskiej skóry.

Perfekcyjnie skrojona i dopracowana linia DENIM w kolorystyce pudrowej bieli, modrego błękitu i popielatej czerni składa się z czterech modeli spodni w rozmiarówce od XXS do XL pozwalającej dopasować ubrania do każdego typu sylwetki. Dopełniające denimowy look dwa modele kurtek z charakterystycznymi przeszyciami i wykończeniami są interpretacją klasycznego, jeansowego truckera i katany.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasz BASIC w zamierzeniu będzie uniwersalną bazą do budowania nowoczesnej, kobiecej garderoby na każdą okazję – mówi Marta Garbińska-Włodarczyk.

Stworzone do wszystkich zadań specjalnych modele BASIC obejmują kilkanaście wzorów – od wysokogatunkowych topów i t-shirtów otulających ciało niczym druga skóra, zmysłowych semi-transparentnych i żakardowych bluzek – po nadających sylwetce swobodnego, ale szykownego charakteru spódnic i sukienek ze szlachetnych, nowoczesnych tkanin przyjaznych planecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Całość dopełnia charakterystyczny dla marki model trencza o nazwie – Stella – uosabiającego dyskretny szyk. Wykonany z błyszczącej, przeciwdeszczowej tkaniny wiskozowej w odcieniu gwieździstej czerni idealnie sprawdzi się zarówno na dzień jak i na wieczór.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sesja zdjęciowa

– BASIC / DENIM to dla nas bliskość, komfort, autentyczność. Odzwierciedlają to zdjęcia autorstwa duetu Kulesza & Pik będące realizacją naszych marzeń o kampanii eterycznej, przepełnionej bliskością, dotykiem. Spotkanie dwóch tak bardzo różnych bohaterek – hipnotyzującej Pauliny o urugwajskich korzeniach z delikatnym, słowiańskim charakterem Marii, których rozmowy o przygodzie, relacjach i pragnieniu wolności w subtelny sposób dopełnia kolekcja marki – mówi Marta.

Proces realizacji sesji celebrował tymczasowo spowolnione tempo świata i brak sezonowości. Kampania została zrealizowana w całości analogowo na kliszach oraz wywołana wykorzystując metody tradycyjnej obróbki materiałów fotograficznych. Proces był ucieleśnieniem podejścia marki do tworzenia mody zrównoważonej i wielosezonowej.