#warte przeczytania
- Ponad 80% liderów biznesu uważa, że personal branding realnie wspiera rozwój firmy, a 61% potwierdza jego wpływ na wzrost. Co trzeci żałuje, że nie zaczął budować marki osobistej wcześniej – wynika z badania Impact Relations „Personal branding liderów biznesu”.
- Raport „A New View of Care: The Power of Personal Care Routines” ujawnia, że dla coraz większej liczby konsumentów codzienne rytuały pielęgnacyjne to coś znacznie więcej niż tylko sposób na upiększenie. Wyniki publikacji pokazują, że aż 88% konsumentów uważa, że codzienne rutyny pielęgnacyjne pozytywnie wpływają na ich zdrowie. Jednocześnie jednak 73% pytanych wciąż poświęca na pielęgnację osobistą mniej niż 30 minut dziennie.
Zobacz również
- Rynek retail media w Polsce rośnie w tempie, którego nie można ignorować. Według szacunków IAB Polska wydatki w tym obszarze zwiększają się średnio o 30% rok do roku, czyniąc go jednym z najdynamiczniej rozwijających się segmentów reklamy. Właśnie dlatego przedstawiciele Grupy Roboczej E-Commerce i Retail Media IAB Polska opublikowali pierwszą Mapę Możliwości Retail Media w Polsce, która zbiera w jednym miejscu informacje na temat formatów reklamowych (On-Site, Off-Site i In-Store), możliwości targetowania oraz sposobów mierzenia efektów kampanii. Więcej o projekcie przeczytasz >>TUTAJ.

- 15 milionów młodych Polaków traci zaufanie do niezweryfikowanych opinii w internecie. Badanie TrustMate pokazuje, że najbardziej sceptycznymi klientami w sieci są Milenialsi (ponad 50%), a tuż za nimi plasuje się Pokolenie Z (46%). Poznaj szczegóły badania >>TUTAJ.

- #BackToWork to seria artykułów dla wszystkich technologicznych geeków. Jeśli chcesz wiedzieć, który smartfon wybrać do oglądania filmów w streamingu, albo jaki model telefonu pomoże ci modnie wejść w kolejny sezon na uczelni i w biurze, koniecznie zajrzyj do tej zakładki.
#warte posłuchania
- W podcaście „Wycinki z Przyszłości” Monika Borycka i Joanna Frota Kurkowska rozmawiają o zjawisku brainrotów i normalizacji memetyki. Dowiedz się, co oznacza termin „Brain Rot”, w jaki sposób cyfrowe trendy przenoszą się do świata rzeczywistego w formie zabawek, figurek i innych produktów, a także jak wygląda wzorzec kultury dopaminowej.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
- Jeśli zastanawiasz się, jak policzyć i rozliczać budżet marketingowy, koniecznie posłuchaj podcastu „Marketing w kosmetykach” Małgorzaty Włodarczyk i Zuzanny Mann. Jak zawsze, prowadzące zapraszają do dyskusji w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Chcesz wiedzieć, jak product managerowie naprawdę korzystają z AI? W podcaście „Product Vision” Tomasz Tomaszewski przeprowadził na ten temat sondę podczas Product Management Conference w Gdańsku. A jeśli interesuje cię, z jakich narzędzi korzystają na co dzień marketingowi eksperci, koniecznie poznaj nasz cykl AI Toolkit.
- Posłuchaj podcastu „Prawo dla Biznesu” Piotra Kantorowskiego i dowiedz się m.in. dlaczego sama zmiana tekstu na reklamowy nie wystarczy, czym różni się utwór od jego wykonania oraz jakie ryzyka niesie brak zgody twórcy. Temat odcinka? „Jak wykorzystać hit muzyczny w Twojej reklamie”.
- Gościem Marka Kicha w podcaście „Sztuka E-Commerce” jest Marcin Zięba z firmy Ramiz. Temat rozmowy: czy można zbudować biznes wart ponad 50 mln zł, sprzedając zabawki dla dzieci? Odpowiedź: oczywiście! Szczegóły poznasz w audycji.
#warte udziału
- 5 września br. o 18:00 na Placu Centralnym w Warszawie odbędzie się wernisaż wystawy zdjęć Aleksandra Hashtagaleka Małachowskiego. Podczas wydarzenia będzie można porozmawiać z autorem fotografii, który w wyjątkowy sposób uchwycił piękno południowo-zachodniej Polski oraz same ślady powodzi, a także z Alicją Ryś, pracowniczką PAH i portrecistką osób, którym organizacja pomogła. Szczegóły wydarzenia i wywiad z artystą >>TUTAJ.
- Startuje kolejna edycja Surferów Wiedzy – bezpłatnego akceleratora dla edukatorów i twórców. Rekrutacja trwa do 7 września 2025 roku. Więcej o akcji przeczytasz >>TUTAJ.
- Lasy Państwowe z Fundacją Twarze Depresji zapraszają na czwartą edycję charytatywnego Biegu z Twarzami Depresji, który odbędzie się 5 października 2025 r. w Zimnych Dołach koło Warszawy oraz w formule wirtualnej – w dowolnym lesie. Zarejestruj się do 10 września i pobiegnij w słusznym celu. Poznaj szczegóły imprezy >>TUTAJ.
- Już 25 września 2025 r. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy podczas IAB HowTo: Programmatic eksperci podzielą się wiedzą na temat skutecznego targetowania, wykorzystania danych, możliwości, jakie daje AI oraz rozwijających się kanałów dotarcia – takich jak audio, DOOH czy Connected TV. Aby już 10 września mieć szansę upolować jedną z dwóch darmowych wejściówek, koniecznie zasubskrybuj nasz newsletter.
- Już 25 września br. podczas darmowego webinaru NowegoMarketingu eksperci Sales&More pokażą praktyczny plan, jak zbudować spójny ekosystem widoczności – od Google Search i Map, przez treści konwersacyjne, aż po ChatGPT i inne chatboty. Zarejestruj się i dowiedz więcej o wydarzeniu.
- Oddaj głos w ankiecie i wybierz z nami największy sportowy sukces marketingowy 25-lecia. Zwycięstwa Igi Świątek? Gole Roberta Lewandowskiego? Tryumfy Roberta Kubicy? Wyniki głosowania poznamy w kolejnej edycji Playbooka, tym razem poświęconej marketingowi sportowemu.