„Psst! Czas na film” – Pepsi z nową kampanią o czerpaniu radości z seansów filmowych

W nowej kampanii Pepsi podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok (dosłownie i w przenośni). Pepsi przygotowała również unikalne, filmowe doświadczenie dla swoich fanów oraz influencerów, którzy zrelacjonowali je w social mediach.
O autorze
2 min czytania 2023-02-21

Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” powstała po to, aby przypomnieć konsumentom, że wyjątkowe chwile powinny być celebrowane w komfortowych warunkach – bez zakłóceń, które psują atmosferę i wywołują niepotrzebne poruszenie. W materiałach video promujących kampanię w TV oraz online zastosowano charakterystyczny element graficzny w postaci ręki Potwora, która sięga po dwie puszki Pepsi. Animację „łapy” wykorzystano także w unikalnym formacie OOH 3D, który trafił na dach hotelu Marriott w centrum Warszawy.

Pepsi z nietypową akcją w kinie Cinema City

Realizowana od początku stycznia kampania marki została wzbogacona o lokalną część, opartą o nietypowy event w jednej z sal kinowych Cinema City Galeria Północna w Warszawie. W trakcie spotu stylizowanego na zwiastun filmowy, na widowni rozległ się dźwięk telefonu, co wywołało natychmiastową reakcję na ekranie. Do sprawcy zamieszania przemówił główny bohater zwiastuna, który przerwał film i postanowił osobiście rozwiązać sprawę. Celem akcji było przypomnienie uczestnikom wydarzenia, że widzowie muszą przestrzegać pewnych zasad, aby seans przebiegł bez zakłóceń.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Pepsi Polska (@pepsi_pl)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach

#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach

Influencerzy wspierają akcję „Psst! Czas na film”

Pepsi zaprosiło do współpracy grono influencerów, które podzieliło się relacją z eventu w swoich mediach społecznościowych. Wśród nich znaleźli się m.in.: Maciej Musiał, Karolina Gilon, Naruciak, Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz, Ula Grotyńska, Jan Nowakowski, czy Kaja i Janusz z kanału jakbyniepaczec.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Pepsi Polska (@pepsi_pl)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

− Celem kampanii jest podkreślenie, że udana filmowa rozrywka to taka z ulubionym wariantem Pepsi i jednocześnie wolna od elementów zakłócających, czy przerywników. Hasłem przewodnim kampanii jest „Psst! Czas na film z Pepsi”, którym zachęcamy konsumentów do chwili relaksu, przy ulubionym filmie i właśnie z puszką Pepsi. Dodatkowo we współpracy z portalem Filmweb stworzyliśmy dedykowaną zakładkę naszej kampanii, na której można obejrzeć wszystkie materiały – powiedziała Aleksandra Smolarczyk-Piskorz, junior brand manager z PepsiCo Polska.

Warto dodać, że połączenie doświadczenia digitalowego z aktywacją w świecie rzeczywistym –przełamanie bariery ekranu kinowego i „kontakt” Potwora z widownią – podkreśla hasło przewodnie, jakim jest: „Psst! Czas na film z Pepsi”.

W serwisie Filmweb znajduje się landing page Pepsi.

Specjalny pokaz filmowy został zrealizowany przy wsparciu kreatywnym agencji Artegence, agencji eventowej Ewesa i domu mediowego OMD, na zlecenie Pepsi.

Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna. Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni (od października do grudnia 2022 roku) na kluczowych platformach. Aktywności marki to również współpraca z Influencerami – m.in. Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.