W pierwszym etapie akcji adoptować będzie można między innymi 12-letnią sunię Misię (która „pomimo wieku odpowiedniego dla seniora dżungli jest niczym mała małpka”), roczną krewną Border Collie Śnieżkę, poruszającego się na wózku Czarnego, ośmioletniego kota Gustawa i piękną kotkę Milkę.
– W związku z ciągłym wzrostem liczby przygotowywanych przez nas posiłków pomyśleliśmy, że możemy wykorzystać nasze pudełka w szczytnym celu. Kochamy zwierzęta, naszą postacią jest Czarna Małpa, która nie tylko świetnie gotuje, ale też ratuje dzień naszych klientów na wiele sposobów. Tym razem Małpa ratuje samotne zwierzaki – tłumaczy Paweł z Black Monkey Cooks.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
#przezmalpedoserca to nie tylko adopcja. Każda osoba zamawiająca posiłki z Black Monkey Cooks będzie mogła podczas komponowania swojego menu dodać do zamówienia miskę z karmą dla zwierzaka przebywającego w fundacji.
– Dzięki tej akcji szansa na znalezienie domów dla podopiecznych naszej fundacji znacznie wzrasta. Małpa dostrzegła potrzeby swoich czworonożnych przyjaciół, za co jesteśmy jej niezmiernie wdzięczni – dodaje Orina, wolontariuszka Fundacji Bo Ja Kocham Psy.
Szczegóły akcji dostępne są na stronie blackmonkeycooks.com/przezmalpedoserca
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing