Redakcja doceniła w ten sposób fakt, że agencje należące do Publicis Groupe w Polsce, są najbardziej zaawansowane w procesie transformacji usług marketingowych i rozwoju nowych kompetencji.
Wspólna nagroda dla Publicis Communications i Publicis Media, które tworzą holding Publicis w Polsce, została wręczona 25 maja podczas gali „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe MMP”. Publicis Groupe zostało uhonorowane za bardzo dobre wyniki biznesowe agencji, osiągnięcia na polu digitalowym oraz przeprowadzone w ubiegłym roku zmiany w strukturze i ofercie, która odpowiada na nowe potrzeby klientów, w gwałtownie zmieniającym się świecie komunikacji marketingowej.
Zobacz również
W ramach globalnej strategii „Power of One”, holding Publicis zacieśnia wewnętrzną współpracę, w kluczowych obszarach z punktu widzenia potrzeb biznesowych klientów, tworzy synergiczne rozwiązania i rozwija nowe usługi. Publicis Communications i Publicis Media są centrami kompetencyjnymi, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych, takich jak: strategia komunikacji, kreacja produkcji, planowanie i zakup mediów, performance marketing, content marketing, e-commerce, analityka wspierana zaawansowaną technologią, PR, CSR oraz usługi konsultingowe z zakresu transformacji biznesowej.
– Dzięki nowym rozwiązaniom organizacyjnym i technologicznym byliśmy w stanie zmienić formułę naszej grupy, zacieśnić współpracę pomiędzy agencjami i tam gdzie jest to możliwe, budować między nimi synergię. Jednocześnie wszystkie nasze marki agencyjne zachowują swoją tożsamość i nadal na wybranych polach są względem siebie konkurencyjne. Wielką dbałość przykładamy również do standardów obsługi i polityki poufności, co umożliwia nam lepszą penetrację rynku i dalszy wzrost – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications Poland.
– Redakcja „Media&Marketing Polska” przyznając po raz pierwszy tytuł Holdingu Roku, wykazała się świetnym wyczuciem tendencji, które zaczynają dominować na rynku usług marketingowych. Silne agencje działające w ramach dużego, nowocześnie zaprojektowanego i ukierunkowanego na dynamiczny rozwój holdingu, gwarantują reklamodawcom łatwy dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań, technologii, kompetencji i usług, dzięki którym mogą wspierać swoich klientów w budowaniu ich biznesu. Tytuł Holdingu Roku przyznany Grupie Publicis, to dowód na to, że nasze agencje, działające w ramach jednej organizacji, są w procesie transformacji najbardziej zaawansowane – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Globalna restrukturyzacja Publicis Groupe została ogłoszona przez Maurice’a Levy’ego, CEO Publicis Groupe, pod koniec 2015 r. W nowym modelu biznesowym wszystkie agencje i spółki należące do grupy podzielone zostały na cztery odrębne centra kompetencyjne: Publicis Communications, Publicis Media, Publicis Sapient i Publicis Healthcare. W skład Publicis Communications wchodzą agencje zajmujące się między innymi kreacją, produkcją, public relations i public affairs. W Polsce są to m.in.: Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS, Publicis Worldwide, MSLGROUP, Prodigious (struktura zajmującą się produkcją i adaptacją contentu) i Arc. Publicis Media w Polsce tworzą agencje Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread oraz departamenty specjalistyczne (Global Practices): Data Technology&Innovation oraz Analytics&Insights, Capability, Exchange, Business Transformation, Business Development i Communications.
Słuchaj podcastu NowyMarketing