Publicis Le Pont wzmacnia kompetencje w obszarze AI i powiększa zespół

Barbara Grabiwoda, chief strategy officer Publicis Le Pont, pokieruje zespołem zajmującym się integracją rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w działaniach commerce’owych, a Roy Bar-Adon będzie zarządzał centrum Generative AI w obszarze produkcji treści marketingowych.
O autorze
2 min czytania 2023-06-21

Publicis Le Pont, to należąca do Publicis Groupe CEE, działająca od dwóch lat w Polsce, Czechach i na Węgrzech, wirtualna platforma zajmująca się tworzeniem kompleksowych rozwiązań cyfrowych dla globalnych i regionalnych klientów. Obecnie Publicis Le Pont inwestuje w rozwój nowych kompetencji, które pozwolą lepiej i szybciej wykorzystać możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja pod postacią Generative AI oraz zastosowanie automatyzacji, do tworzenia treści przeznaczonych do e-commerce. Jednocześnie polski oddział Publicis Le Pont planuje w najbliższym czasie zatrudnić kolejnych 200 ekspertów w takich obszarach jak między innymi commerce i produkcja.

– Pojawienie się wraz z czwartą rewolucją przemysłową sztucznej inteligencji (AI) wymaga całkowicie nowych kompetencji. Aby zapewnić sobie wiodącą rolę w tym zakresie, a szczególnie w rozwoju automatyzacji sprzedaży z wykorzystaniem najnowszych technologii AI, Publicis Le Pont tworzy eksperckie zespoły, których zadaniem będzie wykorzystanie rozwiązań opartych o AI w procesie tworzenia treści pisanych i wizualnych – mówi Konrad Dorabialski, co-CEO Publicis Le Pont – Chcemy kontynuować wzrost i umacniać się na pozycji lidera na arenie międzynarodowej, dlatego dynamicznie rozwijamy naszą organizację. Obecnie baza międzynarodowych klientów Publicis Le Pont znacznie się powiększa, w związku z czym planujemy zatrudnić 200 dodatkowych talentów do naszego zespołu w Polsce. Kiedy ten plan dojdzie do skutku, będziemy mieli jeden z najbardziej zróżnicowanych kulturowo, międzynarodowych zespołów w regionie, a ja głęboko wierzę, że różnorodność jest kluczowym katalizatorem kreatywności i innowacyjnego myślenia, na którym nam bardzo zależy – dodaje.

Barbara Grabiwoda, chief strategy officer w Publicis Le Pont, pokieruje zespołem AI Commerce jako program lead, w ścisłej współpracy z Pawłem Piątkiem, commerce delivery officerem, który będzie pełnił funkcję operational lead. Dodatkowo w zespole pracować będą również eksperci z dużym dorobkiem naukowym i doświadczeniem w wykorzystaniu technologii semantycznych i tworzeniu architektury AI.

– Naszym zdaniem, w najbliższym czasie, sztuczna inteligencja całkowicie przedefiniuje obraz rynku commerce. Jako Publicis Groupe i Publicis Le Pont chcemy być liderami tej zmiany. Koncentrujemy się więc na testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań we współpracy z naszymi progresywnie myślącymi klientami. Jako lider programu, skupiam się na globalnych i wewnętrznych szkoleniach Open AI oraz na wyposażeniu nas w umiejętności i wiedzę, które są konieczne do nawigowania wśród meandrów prawnych i przepisów związanych z prawami autorskimi. W perspektywie długoterminowej chcemy, aby portfolio naszych usług było napędzane przez sztuczną inteligencję (AI) przy równoczesnym przestrzeganiu standardów etycznych i zasad zrównoważonego rozwoju – mówi Barbara Grabiwoda.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednocześnie Creative Content Hub Publicis Le Pont w Budapeszcie, powołał do życia zespół Generative AI Center, która skupi się na tworzeniu visuali, treści oraz insightów. Na czele Generative AI Center stanął pokieruje Roy Bar-Adon, a w jego skład weszli również Eric Rainsberry (jako creative lead), János Szabó (jako product lead) oraz Lev Kvichko (jako gen AI engineer). Obok codziennych obowiązków, będą oni ściśle współpracować z partnerami klientów oraz startupami działającymi w obszarze Gen AI. Zespół zostanie wzmocniony kompetencjami AI prompt engineer oraz AI prompt visual artist.

– Wiemy już, że dzięki Gen AI nasz zespół jest w stanie dostarczać klientom efekty nieporównywalnie lepsze od dotychczasowych. Jesteśmy teraz w stanie tworzyć doświadczenia konsumentów (CX) i użytkowników (UX) dla każdego brandu dziesięć razy szybciej i lepiej koncentrować się na odbiorcy niż to kiedykolwiek było to możliwe. To wszystko sprawia, że treści, które tworzymy, charakteryzuje większa immersyjność, produktywność, a także wywierają one znacznie większy wpływ niż moglibyśmy to sobie kiedykolwiek wyobrazić. Uwalniamy potencjał, który jeszcze niedawno (i mówię tu w kategorii miesięcy, nie lat), był nie do uwolnienia. Zbudowaliśmy zespół pionierów w tej dziedzinie i jesteśmy partnerem wiodących w sektorze startupów, aby dostarczać wartość i rozwiązywać ważne potrzeby biznesowe – dodaje Roy Bar-Adon, generative AI lead w Publicis Le Pont.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się