Publicis Lion i Opus B wygrały przetarg na obsługę Banku BNP Paribas

W wyniku przeprowadzonego przetargu Bank BNP Paribas wybrał agencję Publicis Lion jako agencję wiodącą, odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji banku i towarzyszącym jej produktom oraz Opus B jako agencję wspierającą, odpowiedzialną za bieżącą obsługę oraz realizację zadań komunikacyjnych.
O autorze
1 min czytania 2019-04-08

W procesie przetargowym, który rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku, uczestniczyło kilka agencji reklamowych. Ich zadaniem było przygotowanie strategii komunikacji dla banku pod nową marką. Wybrane do współpracy agencje wykazały się dużą kreatywnością oraz doskonałym zrozumieniem i wyczuciem potrzeb komunikacyjnych Banku.

– W tym roku przed Bankiem stoją duże wyzwania w szczególności stworzenie i konsekwentne prowadzenie komunikacji dla nowej marki, wychodzącej poza standardy kategorii, zaskakującej i poruszającej ważne tematy, które wykraczają daleko poza obszar produktów bankowych. Wierzymy, że współpraca z takimi partnerami, jak Publicis Lion i Opus B pomoże nam w realizacji tego zadania – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu w Banku BNP Paribas.

Dotychczas Publicis Lion obsługiwał Bank BGŻ BNP Paribas, natomiast agencja Opus B świadczyła usługi full service dla Raiffeisen Bank Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj