W procesie przetargowym, który rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku, uczestniczyło kilka agencji reklamowych. Ich zadaniem było przygotowanie strategii komunikacji dla banku pod nową marką. Wybrane do współpracy agencje wykazały się dużą kreatywnością oraz doskonałym zrozumieniem i wyczuciem potrzeb komunikacyjnych Banku.
– W tym roku przed Bankiem stoją duże wyzwania w szczególności stworzenie i konsekwentne prowadzenie komunikacji dla nowej marki, wychodzącej poza standardy kategorii, zaskakującej i poruszającej ważne tematy, które wykraczają daleko poza obszar produktów bankowych. Wierzymy, że współpraca z takimi partnerami, jak Publicis Lion i Opus B pomoże nam w realizacji tego zadania – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu w Banku BNP Paribas.
Zobacz również
Dotychczas Publicis Lion obsługiwał Bank BGŻ BNP Paribas, natomiast agencja Opus B świadczyła usługi full service dla Raiffeisen Bank Polska.