Piotr Piętka będzie współpracował z Moniką Bronowską, która obejmuje stanowisko COO Publicis Media na polskim rynku.
– Z wielką przyjemnością mogę dzisiaj poinfomować, że Piotr Piętka będzie pełnił funkcję CEO Publicis Media w Polsce. Wiem, że wspólnie z liderami poszczególnych agencji i kompetencji specjalistycznych, wprowadzi naszą organizację na kolejny poziom rozwoju, czego nadrzędnym celem jest wartość biznesowa, jaką dostarczamy klientom. Piotr jest sprawdzonym, skutecznym liderem, posiadającym doskonałą umiejętność zarzadzania zmianami – powiedział Iain Jacob.
Zobacz również
Nowe kierownictwo Publicis Media w Polsce będzie nadzorowało wszystkie obszary działalności biznesowej podległych struktur. Będzie odpowiedzialne za rozwój Publicis Media w oparciu o siłę i potencjał czeterech marek agencyjnych Grupy: Starcom, Zenith, Mediavest | Starlink oraz Optimedia, a także kluczowych, globalnych kompetencji specjalistycznych, wspierających agencje w tym: analitykę i technologię, zarządzanie danymi, content marketing, negocjacje, marketing efektywnościowyoraz transformację rynkową.
-Kształtujemy na nowo model agencji. Współpraca z organizacją, potrafiącą szybko i adekwatnie do zmieniających się warunków rozwijać swoje kompetencje, decyduje o sukcesie klientów, dlatego by móc go zagwarantować tworzymy nową, uproszczoną i dynamiczną formułę działalności – dodał Jacob.
Piotr Piętka od 2013 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu oraz CEO Starcom Mediavest Group w Polsce (SMG Polska). W tym czasie przeprowadził proces strategicznych zmian wewnątrz agencji, których celem jest dostarczanie klientom najbardziej skutecznych rozwiązań biznesowych, integrujących specjalistyczne usługi z różnych obszarów komunikacji marketingowych. SMG Polska pod kierownictwem Piotra Piętki, wspólnie z klientami zdobyła najważniejsze nagrody i wyróżnienia na polskich i międzynarodowych festiwalach oraz konkursach, w tym między innymi trzykrotnie tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej w Polsce – Effie Awards, tytuł Agencji Mediowej Roku Mixx Awards, a także Złoto w kategorii Best Communications Strategy w globalnym konkursie Festival of Media.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Rozumiemy wyzwania biznesowe przed jakimi stoją dzisiaj reklamodawcy. Wiemy, że w sytuacji gdy zmiany w obszarze komunikacji marketingowej zachodzą w niespotykanym dotąd tempie, klienci oczekują prostego i efektywnego dostępu do wiedzy, rozwiązań i narzędzi skutecznie budujących ich biznes. Siłą agencji i departamentów specjalistycznych Publicis Media są kompetencje strategiczne, analityczne, technologiczne, digitalowe i content marketingowe, ale także elastyczność w działaniu i umiejętność sprawnego dostosowywania się do nowych warunków. Nasza pozycja rynkowa już dzisiaj powoduje, że oferujemy klientom agencji Starcom, Zenith, Mediavest | Starlink i Optimedia doskonałe warunki handlowe. Moją rolą jest teraz stworzenie takiego modelu współpracy z naszymi partnerami biznesowymi, który sprawi, że będą oni mogli w jeszcze bardziej skuteczny sposób korzystać z pełnego potencjału, jaki im oferujemy – mówi Piotr Pięka
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jednocześnie Nicole Prüsse, dotychczas CEO ZenithOptimedia na Europę Środkową, Północną i Wschodnią, obejmuje stanowisko COO Publicis Media w regionie EMEA. Do zadań Prüsse będzie należało zapewnienie wszystkim rynkom najwyżej jakości kompetencji. Będzie również kluczową osobą zajmującą się integrowaniem agencji Starcom, Zenith, Mediavest | Spark i Optimedia | Blue 449 na rynkach, na których działalność rozpoczęła Publicis One.
– Nicole jest jednym z naszych najbardziej utalentowanych liderów z ogromnym doświadczeniem w rozwijaniu i transformacji biznesu. Koncentruje się na budowaniu efektywności, doskonaleniu naszej oferty oraz innowacyjności produktu, dlatego z przyjemnością będę z nią współpracował – powiedział Iain Jacob.