Next Generation Board w Polsce składa się z 9 pracowników, reprezentujących wszystkie agencje Publicis Media oraz wybrane departamenty specjalistyczne (Global Practices). Zarząd Publicis Media zaprosił do Next Generation Board młode osoby, posiadające różne kompetencje, wyróżniające się zaangażowaniem, osiągnięciami oraz otwartością na zmiany i rozwój.
-. Next Generation Board ma kwestionować zastany porządek oraz inspirować nas do zmian. Energia i nowe perspektywy, które wnosi ten zespół, są kluczowe dla przebiegu i sukcesu transformacji Publicis Media i mają przynosić wymierne korzyści wszystkim agencjom oraz ich klientom – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.
Zobacz również
Next Generation Board będzie się cyklicznie spotykać na poziomie lokalnym i globalnym, by tworzyć inicjatywy, które mają pomagać Publicis Media coraz lepiej odpowiadać na nowe wyzwania, związane z dynamicznym rozwojem organizacji i zmieniającymi się potrzebami klientów. Zespół będzie też regularnie dzielić się z zarządem Publicis Media swoimi pomysłami i planami ich wdrożenia. Pierwsze z takich spotkań już się odbyło, a dotyczyło większej integracji i sprawniejszej wymiany wiedzy ekspertów poszczególnych agencji, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom mobile’owym i nowym technologiom.
Next Generation Board został utworzony na 15 światowych rynkach. Oprócz Polski są to Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Skandynawia, Środkowy Wschód i Południowa Afryka, Singapur, DACH (Niemcy, Szwajcaria Austria, Lichtenstein, Luksemburg) Włochy, Indie, Meksyk i Australia.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]